Szczegółowa specyfikacja 19 Zoll Tec As 9108uls to nowy model urządzenia wyświetlającego firmy Tec. Ma on 19-calowy wyświetlacz LED, rozdzielczość 1920 x 1080 pikseli i jasność 300 cd / m2. Urządzenie jest wyposażone w czterordzeniowy procesor Intel Core i7, 8 GB pamięci RAM i dysk twardy o pojemności 1 TB. Wyposażony jest również w wyjścia HDMI i VGA oraz kamerę internetową HD. Urządzenie może wyświetlać obraz w trybie pełnoekranowym lub poziomym. Jest to idealne urządzenie do gier, pracy biurowej i oglądania filmów.
Ostatnia aktualizacja: Szczegółowa specyfikacja 19 Zoll Tec As 9108uls
Strony dostępne w domenie www. gov. pl mogą zawierać adresy skrzynek mailowych. Użytkownik korzystający z odnośnika będącego adresem e-mail zgadza się na przetwarzanie jego danych (adres e-mail oraz dobrowolnie podanych danych w wiadomości) w celu przesłania odpowiedzi na przesłane pytania.Szczegóły przetwarzania danych przez każdą z jednostek znajdują się w ich politykach przetwarzania danych osobowych.
Wszystkie treści publikowane w serwisie są udostępniane na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne - bez utworów zależnych 3. 0 Polska (CC BY-NC-ND 3. 0 PL), o ile nie jest to stwierdzone inaczej.
Dane techniczne
Każdy model auta to wiele liczb. Gabaryty, masy, pojemności silnika, baku czy bagażnika, osiągi,rozmiary opon, spełniane normy i setki innych danych. Nie sposób wszystkich zapamiętać – tymbardziej, że nowe modele czy silniki pojawiają się bardzo często. Aby ułatwić poruszanie się w tymgąszczu informacji, przygotowaliśmy dział z danymi technicznymi – jedną z najbardziejrozbudowanych baz z informacjami o samochodach, zarówno nowych, jak i tych starszych.
Dane techniczne to rzeczowy dział zawierający szczegółowe informacje na temat samochodów –konkretne dane i liczby. Poszczególne modele, z podziałem na generacje i wersje nadwoziowe są tutaj–można powiedzieć – rozłożone na czynniki pierwsze.W dowodzie rejestracyjnym pojazdu mamy wpisane zaledwie parę szczegółów: rodzaj, pojemność i mocsilnika, stosunek mocy do ciężaru, liczbę miejsc siedzących/stojących, dopuszczalną masę całkowitą,liczbę osi. A co jeśli potrzebna nam jest bardziej szczegółowa specyfikacjasamochodów?Wtedy zpomocą przychodzi AutoCentrum i dział Dane techniczne. Niezastąpiony jest też w momencie, gdyporównujemy parametry różnych modeli, przymierzając się do zakupu, albo po prostu zastanawiamy się,czy nasz samochód ma więcej mocy niż auto sąsiada.Jakie konkretnie informacje otrzymasz?
Po wyborze marki, modelu, generacji i wersji nadwoziowej prezentujemy wszystkie dostępne w naszejbazie dane o danym nadwoziu, a dodatkowo – po wyborze silnika – również pozostałe dane technicznespecyficzne dla niego. To są setki tysięcy liczb, a my nie jesteśmy nieomylni (nikt nie jest), więcniewykluczamy, że jednych danych może brakować, a inne mogą nie być tak dokładne, jakbyśmy chcieli.Wynikać to może z naszego błędu, albo z braku informacji oficjalnie udostępnionych przez producenta.Dlatego przy każdej liczbie jest możliwość zgłoszenia nam uwag – po sprawdzeniu wprowadzamyewentualne zmiany. Dzięki współpracy z Wami możemy Wam zaoferować jedną z najbardziejkompletnych baz danych technicznych w Internecie.U nas sprawdzisz dane techniczne aut prawie 90 marek. Poznasz szczegóły nadwozia,czyliprzedewszystkim: podstawowe parametry tj. liczba drzwi, miejsc, średnica zawracania, a ponadtowymiary samochodów, zarówno zewnętrzne (długość, szerokość, wysokość, rozstaw osiitd. ),wewnętrzne (np. odległość oparcia przedniego od komory silnika, odległość między siedzeniami itd. ),jak i wymiary bagażnika. Dodatkowo dane uzupełniamy o informacje na temat własności terenowych (np.kątnatarcia) itransportowych auta. Baza zawiera też dane dotyczące szczegółów technicznych silnika, czyli jakietypyjednostek napędowych (benzynowe, wysokoprężne, hybrydowe, elektryczne) są lub były oferowane wdanym modelu i w jakim okresie były montowane. Wybierając interesujący nas w kontekście konkretnejgeneracji i rocznika silnik, automatycznie otrzymujemy informację zwrotną nie tylko na temat jegopojemności, ale też mocy, maksymalnego momentu obrotowego, zastosowanego rozrządu, liczby i układucylindrów itd. Poza tym pojawiają się tu również dane o montowanych przez producenta hamulcach,układzie kierowniczym, oponach, felgach czy rodzaju zawieszenia i napędu. Poza rodzajem skrzyni iliczbą stopni, są też podane osiągi (prędkość maksymalna, przyspieszenie 0-100 km/h), zużyciepaliwa, anawet informacje dotyczące masy, emisji spalin i akumulatora. Co istotne, cały raport – zewszystkimidanymi technicznymi auta – można od razu wydrukować.M. 19. 01. 02 – M. 04 • Kotwy słupków należy montażowe zamocować tak aby nie uległy przesunięciu w czasie betonowania kap chodnikowych Wyżej wymienione czynności wchodzą w zakres ST 13. 00. Beton. • Sposób łączenia segmentów prowadnicy bariery należy wykonać w ten sposób aby nieprzetłoczony koniec prowadnicy zwrócony był w kierunku ruchu pojazdów • Barierę i poręcz należy wykonać z dylatacjami przewidzianymi w Dokumentacji Projektowej. • Zabezpieczenie antykorozyjne barieroporęczy 3 warstwami pokryć malarskich ( jedna warstwa podkładowa i 2 warstwy nawierzchniowe). W wytwórni wykonuje się 2 pierwsze warstwy pokrycia ( pozostawiając nie pokryte części ulegające wbetonowaniu oraz miejsca przyległe do spoin). Trzecią warstwę nakłada się na budowie po ukończeniu montażu i spawania ( w miejscach przyległych do spoin należy stosować dwie warstwy pokrycia). Doboru zestawu malarskiego dokona Wykonawca i uzgodni z Inżynierem. Roboty malarskie powinny być wykonywane zgodnie z instrukcją KOR-3 A). 5. 3. Poręcze mostowe Stalowe poręcze mostowe należy wykonywać zgodnie z dokumentacja techniczną. • Poręcz powinna być wykonana w wytwórni, w elementach o długości dostosowanej do możliwości przewozowych. • Dla osadzenia poręczy w gzymsach skrzydeł należy zabetonowac marki stalowe zgodnie z dokumentacją techniczną. 6. Kontrola jakości robót Sprawdzeniu podlegają prostoliniowość w poziome ustawienie blach kotwiących i prawidłowość zamocowania barier i poręczy oraz prawidłowość ochrony antykorozyjnej. 7. Obmiar robót Jednostką obmiaru jest 1 m. Płaci się za wykonaną zgodnie z Dokumentacją Projektową i odebraną ilość metrów bariery lub poręczy. 8. Odbiór robót Odbiorom częściowym podlegają: - dostarczone na budowę elementy stalowe barier ochronnych oraz barieroporęczy, - osadzenie kotew, - elementy zamocowania barier (przed ich wbetonowaniem), - warsztatowe wykonanie poręczy, - poręcz po jej zamontowaniu w konstrukcji i wykonaniu połączeń elementów, - ochrona antykorozyjna barier i poręczy. Odbiór końcowy zakończony winien być spisaniem protokołu. Bieżące utrzymanie obiektów mostowych inżynierskich na terenie Bielska-Białej. 147 PDF stworzony przez wersję demonstracyjną pdfFactory www. pdffactory. pl
9. Podstawa płatności 148 M. 04 Cena jednostkowa obejmuje zakup i dostarczenie elementów barieroporęczy, ustawienie, zamontowanie i wyregulowanie z antykorozyjnym zabezpieczeniem nieocynkowanych jej elementów (także płytek kotwiących). W cenę jednostkową należy wliczyć osadzenie kotew. 10. Przepisy związane PN-88/H-84020 Stal węglowa konstrukcyjna zwykłej jakości ogólnego stosowania. Gatunki. PN-81/H-84023 Stal określonego zastosowania. Gatunki PN-88/M-69433 Spawalnictwo. Elektrody otulone do spawania stali niskowęglowych i stali o podwyższonej wytrzymałości. PN-68/H-04650 Klasyfikacja klimatów. Rodzaje wykonania wyrobów technicznych. PN-71/H-04651 Ochrona przed korozją. Klasyfikacja i określenie agresywności korozyjnej środowiska. PN-70/H-97050 Ochrona przed korozją. Wzorce jakości przygotowania powierzchni stali do malowania. PN-70/H-97051 Ochrona przed korozją. Przygotowanie powierzchni stali, staliwa i żeliwa. Ogólne wytyczne. PN-70/H-97052 Ochrona przed korozją. Ocena przygotowania powierzchni stali, staliwa i żeliwa do malowania. PN-71/H-97053 Ochrona przed korozją. Malowanie konstrukcji stalowych. PN-74/C-81515 Wyroby lakierowe. Nieniszczące pomiary grubości powłok. PN-80/C-81531 Wyroby lakierowe. Określenie przyczepności powłok do podłoża oraz przyczepności międzywarstwowej. Komitet Nauki i Techniki, Warszawa 1971 - Instrukcja zabezpieczania przed korozją konstrukcji stalowych za pomocą pokryć malarskich - KOR - 3 A Katalog drogowych barier ochronnych- opracowanie Transprojektu, Warszawa, styczeń 1993 r. Typowe poręcze mostowe - katalog opracowany przez Centralne Biuro Studiów i Projektów Dróg i Mostów w roku 1975 ( projekt zatwierdzony jako typowy przez dyrektora CZDP decyzją nr M/13/18/76 z dnia 30. 08. 1976 r. ) Bieżące utrzymanie obiektów mostowych inżynierskich na terenie Bielska-Białej. PDF stworzony przez wersję demonstracyjną pdfFactory www. pl
- Page 1 and 2:
BIEŻĄCE UTRZYMANIE OBIEKTÓW MOST
- Page 3 and 4:
II REALIZACJA ROBÓT. 2 Część og
- Page 5 and 6:
Część ogólna III. ROBOTY PRZY
- Page 7 and 8:
D-M. 00 ODWODNIENIE
- Page 9 and 10:
D-M. Laboratorium - dro
- Page 11 and 12:
D-M. Ogólne wymagania
- Page 13 and 14:
D-M. Inżynier może d
- Page 15 and 16:
D-M. 00 Do obowiązków Wykona
- Page 17 and 18:
D-M. Podstawą do od
- Page 19 and 20:
D. 01
- Page 21 and 22:
- taśmy stalowe, szpilki.
- Page 23 and 24:
D. 02 Usunięcie
- Page 25 and 26:
D. Wstęp
- Page 27 and 28:
2. Grunty do budowy nasypów 26 P
- Page 29 and 30:
5. Ukop i dok
- Page 31 and 32:
D. 00 obustronny, gdy nasyp je
- Page 33 and 34:
6. 02
- Page 35 and 36:
D. 00 - profilowanie powierzch
- Page 37 and 38:
5. 00 -
- Page 39 and 40:
M. 00
- Page 41 and 42:
M. Za
- Page 43 and 44:
M. 02 Metoda wyko
- Page 45 and 46:
M. 02 w Dokumenta
- Page 47 and 48:
46 M. 04 Zasypanie
- Page 49 and 50:
M. 04 taki jak dla nasypu i za
- Page 51 and 52:
- Page 53 and 54:
4. 0
- Page 55 and 56:
6. 0
- Page 57 and 58:
M. 02 przy użyci
- Page 59 and 60:
M. Part
- Page 61 and 62:
M. 05 e) Bieżąc
- Page 63 and 64:
2. Magazynowanie kruszywa 62
- Page 65 and 66:
M. Woda
- Page 67 and 68:
66 Mrozoodporność 3. 13
- Page 69 and 70:
5. Zalecen
- Page 71 and 72:
(6) Wymagania przy pracy w nocy 70
- Page 73 and 74:
M. 05 określa si
- Page 75 and 76:
74 M. 05 obciąż
- Page 77 and 78:
76 M. 05 Szeroko
- Page 79 and 80:
78 M. 05 jedną p
- Page 81 and 82:
M. 05 a) po badan
- Page 83 and 84:
82 M. 05 3) Nasi
- Page 85 and 86:
M. 05 r) Sprawdze
- Page 87 and 88:
M. 05 PN-86/B-067
- Page 89 and 90:
4. Transport Transport betonu wg ST
- Page 91 and 92:
2. Gat
- Page 93 and 94:
M. 02 wszystkie t
- Page 95 and 96:
M. 02 jakość ro
- Page 97 and 98: 96 M. 02 - kontro
- Page 99 and 100: M. 02 PN-83/H-921
- Page 101 and 102: M. Ogóln
- Page 103 and 104: 5. 00
- Page 105 and 106: M. 01 Jakość pr
- Page 107 and 108: 13. 0
- Page 109 and 110: 17. 00 -
- Page 111 and 112: 5. 02
- Page 113 and 114: M. 03 Izolacje samoprzylepne 1
- Page 115 and 116: 3. 03 Roboty wy
- Page 117 and 118: 5. 0
- Page 119 and 120: M. Sprawdzenie prawi
- Page 121 and 122: 3. 03 Stosowany
- Page 123 and 124: M. 03 Odbiory należy wykonywa
- Page 125 and 126: 124 M. 01 szczeliny
- Page 127 and 128: M. 01 stwierdzając
- Page 129 and 130: M. 02 PN-87/C-89004 Wyroby z t
- Page 131 and 132: M. 02 całego odwodnienia pole
- Page 133 and 134: M. Sączki odwadniające i
- Page 135 and 136: M. 03 (oczyszczenie) otworów
- Page 137 and 138: M. 04 − dwuskładnikową kom
- Page 139 and 140: 5. Inne warunki wykonywania dre
- Page 141 and 142:
- Page 143 and 144: M. 01 - w przypad
- Page 145 and 146: M. 01 PN-59/B-067
- Page 147: 2. 19
- Page 151 and 152: M. 08 Elementowane prefabrykow
- Page 153 and 154: 9. 01
- Page 155 and 156:
- Page 157 and 158: M.
- Page 159 and 160: M. Spoiny winny być
- Page 161 and 162: 5. 03
- Page 163 and 164: M. Umocnienie skarp potoku
- Page 165 and 166: M. 02 W trakcie robót przestr
- Page 167 and 168: M. Rozbiórka e
- Page 169 and 170:
- Page 171 and 172:
- Page 173 and 174: M. R
- Page 175 and 176: M. 02 Przewóz skł
- Page 177 and 178: M. Inżyn
- Page 179 and 180: M. 16 INIEKCJA RYS I PĘKNIĘ
- Page 181 and 182: M. Wykonawca obowią
- Page 183 and 184: 7. 16 Jed
- Page 185 and 186:
- Page 187 and 188: 4.
- Page 189 and 190: M. 01 d) sprawdze
- Page 191 and 192: M. 01 BN-69/8935-
- Page 193 and 194: D. 01 − koparek
- Page 195 and 196: 194 D. 01 Jeżeli
- Page 197 and 198: 7. 0
- Page 199 and 200:
2. Wymagania dla materiałów 198
- Page 201 and 202:
5. Oczyszczenie warstw nawierzchn
- Page 203 and 204:
D. 01 − mechaniczne oczyszcz
- Page 205 and 206:
204 D. Pole dobr
- Page 207 and 208:
4. 01 Kruszyw
- Page 209 and 210:
Lp. 4 208 Wyszczególnienie badań
- Page 211 and 212:
D. 01 Na jezdniach bez krawę
- Page 213 and 214:
7. Ogólne zasad
- Page 215 and 216:
D. 02 Górna warstw
- Page 217 and 218:
D. 02 Jeśli dokumentacja proj
- Page 219 and 220:
D. 05 Nawierzchnia
- Page 221 and 222:
5. 05 Zmiana masy posta
- Page 223 and 224:
3. Ogó
- Page 225 and 226:
224 D. Rzędne k
- Page 227 and 228:
226 D. Właściwości w
- Page 229 and 230:
228 D. 05 1 Drogi klasy L i D
- Page 231 and 232:
- Page 233 and 234:
232 D. 05 2 Równość podłu
- Page 235 and 236:
9. 03
- Page 237 and 238:
D. 07 Warstwa ochro
- Page 239 and 240:
- Page 241 and 242:
240 7 Zawartość asfaltu% wag. 8
- Page 243:
D. 05 połączeń, zgodności