Portfolio Podręcznik Emerson Ewc09d5b

Portfolio Podręcznik Emerson Ewc09d5b to kompletne narzędzie, które pomaga w tworzeniu i utrzymywaniu portfela aktywów. Podręcznik zawiera wszystkie informacje potrzebne do skutecznego inwestowania, takie jak rozważenie ryzyka i ocena potencjalnych zysków. Jest on dostosowany do różnych poziomów doświadczenia inwestycyjnego i daje inwestorom możliwość zintegrowania wszystkich swoich aktywów w jednym miejscu. Podręcznik oferuje wiele narzędzi, w tym wizualizacje i wskaźniki, które pomagają w zarządzaniu portfelem. Jest to idealne narzędzie dla początkujących, jak i zaawansowanych inwestorów, aby pomóc im w osiągnięciu sukcesu na rynku.

Ostatnia aktualizacja: Portfolio Podręcznik Emerson Ewc09d5b

SKRÓTOWY adres: eportfolio. com

E-portfolio jest powszechnie rozumiane jako tworzona przez właściciela kolekcja cyfrowych obiektów demonstrujących doświadczenia, osiągnięcia i dowody związane z umiejętnościami i kompetencjami lub (w przypadku uczniów) także z procesem uczenia się. Tak wąsko rozumiane ePortfolio, to produkt, przekrój czasowy, wyciąg stworzony w konkretnym momencie, w konkretnym zastosowaniu, dla konkretnego odbiorcy. Taki przekrój ePortfolio w naszej metodzie nosi nazwę ePortfolio prezentacyjnego.

. Skąd się wzięło ePortfolio

Drogi Użytkowniku,

klikając przycisk „AKCEPTUJĘ”  zgadzasz się, aby serwis Ceneo. pl sp z. o. i jego Zaufani Partnerzy przetwarzali Twoje dane osobowe zapisywane w plikach cookies lub za pomocą podobnej technologii w celach marketingowych (w tym poprzez profilowanie i analizowanie) podmiotów innych niż Ceneo. pl, obejmujących w szczególności wyświetlanie spersonalizowanych reklam w serwisie Ceneo. pl.

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wycofanie zgody nie zabrania serwisowi Ceneo. pl przetwarzania dotychczas zebranych danych.

Wyrażając zgodę, otrzymasz reklamy produktów, które są dopasowane do Twoich potrzeb. Sprawdź Zaufanych Partnerów Ceneo. pl. Pamiętaj, że oni również mogą korzystać ze swoich zaufanych podwykonawców.Informujemy także, że korzystając z serwisu Ceneo. pl, wyrażasz zgodę na przechowywanie w Twoim urządzeniu plików cookies lub stosowanie innych podobnych technologii oraz na wykorzystywanie ich do dopasowywania treści marketingowych i reklam, o ile pozwala na to konfiguracja Twojej przeglądarki. Jeżeli nie zmienisz ustawień Twojej przeglądarki, cookies będą zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Więcej w Polityce Plików Cookies.Więcej o przetwarzaniu danych osobowych przez Ceneo. pl, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz tutaj.Więcej o plikach cookies, w tym o sposobie wycofania zgody, znajdziesz tutaj.Pamiętaj, że klikając przycisk „Nie zgadzam się” nie zmniejszasz liczby wyświetlanych reklam, oznacza to tylko, że ich zawartość nie będzie dostosowana do Twoich zainteresowań.

Nie zgadzam się

Pojęcie słownikowe na potrzeby Podręcznika e-portfolio (MOSEP)

Pytania, na które należy odpowiedzieć (w toku refleksji)

Dobrze opracowana refleksja nauczyciela pozwoli uzyskać odpowiedź na następujące pytania:

  • W jakich warunkach zdobyłeś wiedzę o ePortfolio?

  • Jakie były zamierzone rezultaty uczenia się?

  • Jakie były najważniejsze mocne i słabe punkty?

  • Co mogło zostać zmienione, aby poprawić rezultaty nauczania?

  • Jakie były niezamierzone i nieprzewidziane rezultaty uczenia się?

  • Jakie czynniki wpłynęły negatywnie lub pozytywnie na sukces?

  • Czego można było się nauczyć podczas rozwijania, planowania i nauczania?

Poziom opisowy refleksji:

  • Co jest problemem/trudnością/powodem złego samopoczucia/tego, że nam nie idzie, etc.?

  • Co było moją rolą w sytuacji?

  • Co starałem/łam się osiągnąć?

  • Jakie działania podjąłem/łam?

  • Co było odpowiedzią innych osób?

  • Jakie były konsekwencje (dla pacjenta, dla mnie, dla innych)?

  • Jakie uczucia to wywołało (u pacjenta, u mnie, u innych osób)?

Teoria i wiedza – poziom budowania refleksji

  • Co mi to mówi/czego mnie uczy/co to znaczy dla mnie, dla pacjenta, dla innych, dla naszego związku, dla opieki nad pacjentem, dla modelu opieki jaki wykorzystuje, mojej postawy, postawy mojego pacjenta, etc.

  • O czym myślałem/łam podczas działania?

  • Na czym oparłem/łam swoje działania?

  • Jaką dodatkową wiedzę mogę wynieść z tej sytuacji? (naukową, wiedzę dla siebie)

  • Czy powinienem/mógłbym zrobić to lepiej?

  • Jak inaczej rozumiem tą sytuację?

Poziom refleksji ukierunkowany na działanie

  • Co teraz powinienem/powinnam zrobić aby poprawić sprawy/ruszyć z miejsca/ poprawić opiekę nad pacjentem/ rozwiązać sytuację/poczuć się lepiej/etc?

  • Jakie szersze kwestie powinny zostać rozważone jeśli to działanie ma zakończyć się sukcesem?

  • Co może być konsekwencją tego działania?

Narzędzia wspierające refleksję

1. Prowadzenie dzienników:

  • możliwość personalizacji dzienników dzięki możliwości dodawania elementów graficznych, decydowania o ogólnym wyglądzie czy nawet dzięki prostym naklejkom,

  • listy do domu,

  • wywiad, rozmowa,

  • dzienniki grupowe,

  • dzienniki osobiste

    • opisywanie krytycznych wydarzeń lub incydentów, które wpłynęły na autora oczyszczająco,

    • wcielanie się w określoną rolę,

    • przemyślenia po przeczytanej książce,

    • wyznaczanie celów,

    • podkreślanie tekstu lub kluczowych wyrażeń,

    • baza danych wykorzystywana do notatek przydatnych w pisaniu artykułu, referatu czy innej pracy pisemnej,

    • miejsce gromadzenia zasobów na określony temat,

    • metoda szarej koperty: gromadzone w kopercie cytaty, krótkie relacje, szkice prac, idee, notatki są następnie opracowywane w formie albumu z wycinkami lub notesu, etc.

2. Esej refleksyjny.

3. Artykuł o doświadczeniach.

4. Praca nad opracowaniem książek odpowiednich do wieku dla określonych grup wiekowych dzieci.

5. Tekst dla prezentacji,

6. Rejestr logów.

7. Refleksja skoncentrowana na różne kultury.

8. Projekt Portfolio, w tym ePortfolio,

9. Artykuł.

  • Dokładne sprawdzenie czy korzytanie z dowolnej ilość książek i artykułów, w tym takich pozycji książkowych jak “Some Do Care: Contemporary Lives of Moral Commitment” (A. Colby), jest pomocne,

  • Czasopisma profesjonalne,

  • Dokumenty rządowe,

  • Wypracowania klasowe,

  • Wypracowania napisane przez uczniów innych klas,

  • Analiza studiów przypadków (w tym etycznych) w celu przygotowania się do pełnienia usług,

  • Dzienniki, krótkie historie, beletrystyka, poezja, etc.

  • Grupy dyskusyjne,

  • Indywidualne lub grupowe opowiadanie historii,

  • Dyskusja ze społecznością i/lub pośrednikiem,

  • Śledzenie filmów mających związek z tematem (Przykład: Pay it Forward),

  • Mikroświat – poznanie szerokiej koncepcji dzięki analizie spraw na poziomie lokalnym,

  • Wykorzystanie gier “przełamujących lody” dla wspierania dużych grup,

  • Międzyszkolne społeczności /klasy,

  • Krótka graficzna reprezentacja doświadczeń,

  • Esej fotograficzny,

  • Wideo. 45e82b3cc0decf1d_12564" jscontroller="sGwD4d" jsaction="zXBUYb:zTPCnb;zQF9Uc:Qxe3nd;" jsname="F57UId" tabindex="-1">

    4. Badanie i interpretacja

    • Prognozy,

    • Prezentacja PowerPoint,

    • Plakaty. 45e82b3cc0decf1d_12576" jscontroller="sGwD4d" jsaction="zXBUYb:zTPCnb;zQF9Uc:Qxe3nd;" jsname="F57UId" tabindex="-1">

      • Nagranie oficjalnej prezentacji (kiedy możliwe),

      • Stworzenie warunków pracy, które pozwolą każdemu członkowi grupy zaangażować się w działania,

      • Zapewnienie jasnych wskazówek dla pracy grupy,

      • Przypisanie kombinacji stylów refleksji lub zapewnienie opcji,

      • Branie pod uwagę zadań pisemnych, które nie będą oceniane na stopnie,

      • Zachęcanie do pracy nad projektami, których efekty mogą być wykorzystane przez grupy,

      • Zapewnienie dostępu do zasobów.

Portfolio Podręcznik Emerson Ewc09d5b

Bezpośredni link do pobrania Portfolio Podręcznik Emerson Ewc09d5b

Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

Ostatnia aktualizacja Portfolio Podręcznik Emerson Ewc09d5b