Numery telefonów wsparcia Brother Lk3 B433e Mkii

Numery telefonów wsparcia Brother Lk3 B433e Mkii są dostępne, aby pomóc użytkownikom w rozwiązywaniu problemów technicznych. Te numery są dostępne dla użytkowników z całego świata. Większość problemów technicznych może być rozwiązana przez wybranie odpowiedniego numeru wsparcia. Użytkownicy mogą skontaktować się z działem wsparcia technicznego Brother poprzez telefon, e-mail lub czat. Użytkownicy mogą także skorzystać z przewodników i instrukcji online, aby rozwiązać większość problemów technicznych.

Ostatnia aktualizacja: Numery telefonów wsparcia Brother Lk3 B433e Mkii

Serwis on-site

Awarie urządzeń posiadających gwarancję z dojazdem do miejsca instalacji (On-site) należy zgłaszać za pośrednictwem infolinii Brother,
pod nr. telefonu 801 333 803 lub (22) 500 94 94, w godzinach 9. 00 - 17. 00.

Warunkiem uzyskania gwarancji on-site jest zarejestrowanie urządzenia na stronie: atyourside. pl w terminie 60 dni od daty jego zakupu.
Lista urządzeń posiadających obsługę on-site po rejestracji dostępna tutaj: lista urządzeń
Warunki gwarancji on-site: szczegółowe warunki gwarancji


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Do wysyłanego sprzętu należy dołączyć kartę gwarancyjną wraz z dowodem zakupu.

Zgłoszenie uszkodzenia powinno zawierać następujące informacje:
  • Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu, faksu
  • Dane (imię i nazwisko) osób kontaktowych
  • Nazwę i model urządzenia
  • Dokładny opis usterki
  • Określenie sposobu zwrotu sprzętu po naprawie (odbiór własny lub kurier)
  • Dokładny adres zwrotny
    Dostarczenie osobiste lub firmą kurierską na koszt partnera serwisowego

    UPS w przypadku Blasc (nr klienta 0RF739)
    DPD w przypadku Comp (nr klienta 141503)

    SERWIS POGWARANCYJNY
    Do wysyłanego urządzenia należy dołączyć zgłoszenie usterki zawierające następujące informacje:

  • Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu, faksu,
  • Dostarczenie osobiste lub dowolną firmą kurierską na koszt użytkownika

    UWAGA! Przygotowanie urządzenia do transportu:
    Urządzenie musi zostać bezwzględnie ubezpieczone na czas transportu.
    Sprzęt należy tak przygotować do transportu, aby nie uległ on uszkodzeniu. Najlepiej użyć to tego celu materiałów i opakowań dostarczonych przez Brother wraz z urządzeniem.
    Jeżeli oryginalne opakowanie jest niedostępne, sprzęt należy dostarczyć w opakowaniu zastępczym. Opakowanie takie musi być odpowiednio większe od urządzenia (ok. 10 cm od każdej powierzchni) i dodatkowo wypełnione miękkim materiałem, tak aby uniemożliwić przemieszczanie się sprzętu wewnątrz opakowania.
    Firma Brother Polska Sp. z o. o., ani żaden z partnerów serwisowych, nie ponosi odpowiedzialności za powstałe szkody, jeśli urządzenie zostało nieprawidłowo przygotowane do transportu.


    DANE PARTNERÓW SERWISOWYCH:

    Blasc Sp. o.,
    ul. Racławicka 146
    02-117 Warszawa
    Dane kontaktowe:
    tel. : (22) 462 84 40 lub 22) 462 84 50
    fax: (22) 462 84 41
    e-mail: info. pl
    https://. blasc. pl

    Warunki wysyłki:
    Urządzenie przesyłane kurierem bezwzględnie musi być ubezpieczone. Centrum Serwisowe BLASC nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w czasie transportu. 
    Koszty transportu sprzętu gwarancyjnego pokrywa firma BLASC (numer klienta 0RF739).

    Comp S. A.
    ul. Działkowa 115 a
    02-234 Warszawa

    tel. : 022 465 09 99, 
    fax: 022 465 07 80
    e-mail: serwis@comp. pl lub pomoc@comp. pl
    https://www. pl/

    LOKALIZACJA PUNKTÓW SERWISOWYCH

    Comp S. nie odpowiada za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu sprzętu, jeżeli urządzenie zostało nieprawidłowo zapakowane lub list przewozowy wypełniono błędnie. List przewozowy należy wypełnić ze szczególnym uwzględnieniem ubezpieczenia wysyłanego urządzenia (max 50tys złotych), numeru odbiorcy (płatnika) i adresu wysyłki sprzętu. Przesyłka realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD (www. dpd. pl). Nr klienta 141503.

    Po Twojej stronie

    Szukasz wsparcia dla swojej drukarki Brother? A może chcesz zarejestrować nowy produkt lub pobrać najnowsze oprogramowanie? Po prostu wprowadź numer modelu lub wyszukaj urządzenie poniżej.

    Jeśli nie znajdziesz swojego modelu, odwiedź stronę support. com

    1. HomeBrother
    2. Serwis i wsparcie
    3. Skontaktuj się z nami

    Jak możemy Ci pomóc?

    Zarejestruj swój produkt

    Zarejestruj swoje urządzenie, aby aktywować gwarancję. 

    Sterowniki i pliki do pobrania

    Zaktualizuj sterowniki w urządzeniu Brother lub pobierz oprogramowanie.

    Nasze punkty serwisowe

    Dowiedz się, gdzie możesz naprawić produkty Brother w Twojej okolicy.

    Inne opcje wsparcia wybrane dla Ciebie...

    Wprowadź numer modelu urządzenia, aby uzyskać szczegółowe odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

    Znam model mojego urządzenia

    Sprawdź dostępną pomoc techniczną dla Twojego modelu

    Potrzebuję pomocy w znalezieniu modelu mojego urządzenia.

    Pomożemy Ci znaleźć Twoje urządzenie.

    Nasz zespół wsparcia technicznego jest dla Ciebie pod numerem: 801 333 803 lub (22) 500 94 94
    Godziny pracy: 9:00-17:00

    Pozostałe informacje uzyskasz kontaktując się z naszym biurem w Warszawie.

    Brother Central and Eastern Europe GmbH
    Pfarrgasse 58, 1230 Vienna, Austria
    ODDZIAŁ W POLSCE
    ul. Marynarska 15
    02-674 Warszawa

    tel. (22) 441 63 00
    fax (22) 441 63 01

    Godziny pracy: 8:00-16:00

    Numery telefonów wsparcia Brother Lk3 B433e Mkii

    Bezpośredni link do pobrania Numery telefonów wsparcia Brother Lk3 B433e Mkii

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Numery telefonów wsparcia Brother Lk3 B433e Mkii