Konserwacja i usuwanie usterek Epson C11cg37201 wymaga wiedzy i umiejętności technicznych. Przed rozpoczęciem jakichkolwiek czynności należy upewnić się, że urządzenie jest wyłączone i wyłączone z prądu. Następnie należy ostrożnie oczyścić obudowę urządzenia z kurzu i zabrudzeń. Ważne jest, aby używać tylko środków czyszczących do urządzeń elektrycznych. Następnie należy sprawdzić, czy wszystkie elementy drukarki są dobrze zamontowane. Gdy wszystko jest w porządku, należy sprawdzić kabel zasilający, aby upewnić się, że jest w pełni włączony i nie ma uszkodzeń. Następnie należy sprawdzić, czy drukarka działa poprawnie, a jeśli nie, należy szukać usterek. Aby usunąć usterki, należy skontaktować się z profesjonalistą lub skorzystać z instrukcji obsługi.
Ostatnia aktualizacja: Konserwacja i usuwanie usterek Epson C11cg37201
Jeśli wydruk jest nieoczekiwanie blady lub zawiera brakujące punkty, problemy te można rozwiązać, czyszcząc głowicę drukującą, co zapewnia prawidłowe rozprowadzanie tuszu przez głowicę.
Głowicę drukującą można wyczyścić z poziomu komputera, korzystając z programu narzędziowego Head Cleaning (Czyszczenie głowicy), lub z poziomu drukarki, korzystając z przycisków.
Uwaga:
Ponieważ podczas czyszczenia głowicy drukującej zużywany jest tusz z wszystkich pojemników, należy ją czyścić tylko w przypadku obniżenia jakości wydruku – na przykład gdy wydruk jest rozmazany lub brakuje kolorów czy też są one nieprawidłowe.
Aby sprawdzić, czy konieczne jest czyszczenie głowicy drukującej, należy użyć programu narzędziowego Nozzle Check (Test dysz). Pozwala to zaoszczędzić tusz.
Czyszczenie głowicy może nie być możliwe, jeśli poziom tuszu jest niski. Czyszczenie głowicy nie jest możliwe, jeśli tusz został wyczerpany. W pierwszej kolejności należy wymienić odpowiedni pojemnik z tuszem.
Korzystanie z programu narzędziowego Head Cleaning (Czyszczenie głowicy) w systemie Windows
Aby wyczyścić głowicę drukującą, korzystając programu narzędziowego Head Cleaning (Czyszczenie głowicy) należy wykonać opisane poniżej czynności.
Upewnić się, że żadna kontrolka nie wskazuje błędu. |
Kliknąć prawym przyciskiem myszy ikonę drukarki znajdującą się na taskbar (pasek zadań), a następnie kliknąć polecenie Head Cleaning (Czyszczenie głowicy).
Jeśli ikona drukarki nie jest widoczna, należy postępować zgodnie z informacjami dotyczącymi dodawania ikony zawartymi w następnym rozdziale.
Postępować według instrukcji wyświetlanych na ekranie.
Podczas wykonywania cyklu czyszczenia przez drukarkę kontrolka zasilania miga. com/onlineguides/pl/s22/html/files/mark_ca. gif"/>Przestroga:
W żadnym przypadku nie należy wyłączać drukarki, dopóki kontrolka zasilania
Jeśli po czterokrotnym wyczyszczeniu głowicy drukującej jakość wydruku nie ulegnie poprawie, należy wyłączyć drukarkę i pozostawić ją wyłączoną przez co najmniej 6 godzin. Następnie należy ponownie wykonać test dysz i w razie potrzeby wyczyścić głowicę. Jeśli jakość druku nie ulegnie poprawie, należy skontaktować się z pomocą techniczną firmy Epson.
Korzystanie z programu narzędziowego Head Cleaning (Czyszczenie głowicy) w systemie Mac OS XAby wyczyścić głowicę drukującą, korzystając programu narzędziowego Head Cleaning (Czyszczenie głowicy), należy wykonać opisane poniżej czynności.
Uruchomić program Epson Printer Utility 4.
Kliknąć przycisk Head Cleaning (Czyszczenie głowicy) w oknie dialogowym Utility (Program narzędziowy). com/onlineguides/pl/s22/html/files/step_4. gif"/>
Aby utrzymać jakość wydruku, zaleca się regularne drukowanie kilku stron.
Korzystanie z przycisków drukarkiW celu oczyszczenia głowicy drukującej przy użyciu przycisków drukarki należy postępować zgodnie z podanymi poniżej instrukcjami.
Nacisnąć i przytrzymać przez trzy sekundy przycisk zatrzymania/konserwacji . com/onlineguides/pl/s22/html/images/hc34450110. gif"/>
Drukarka rozpocznie proces czyszczenia głowicy, a kontrolka zasilania zacznie migać.
Kiedy kontrolka zasilania przestanie migać, należy wydrukować arkusz testu dysz w celu potwierdzenia oczyszczenia głowicy.
Instrukcja napełniania kartridży w drukarkach Epson
Stosowanie w drukarkach kartridży, które samodzielnie można napełniać tuszem, pozwala ich użytkownikom na zaoszczędzenie sporej ilości pieniędzy. Jednak, choć napełnianie kartridży wydaje się czynnością prostą i realizowaną intuicyjnie, warto przed jej rozpoczęciem zapoznać się instrukcjami dotyczącymi tego procesu. Dziś postaramy się Wam nieco w tym pomóc, w przystępny sposób przybliżając nieco tę tematykę.
Od czego zatem należy zacząć?
Przede wszystkim warto przygotować sobie wszystkie przedmioty, które będą nam niezbędne podczas napełniania kartridża tuszem, by nie musieć ich szukać w trakcie pracy. W co się zatem zaopatrzyć?
- Przede wszystkim w buteleczki z tuszem,
- Pusty kartridż (przeznaczony do samodzielnego napełniania),
- Lejek do przelewania tuszu z butelki do kartridża,
- Strzykawkę min 10mln służącą do odsysania powietrza,
- Warto również zaopatrzyć się w gumowe rękawiczki, które uchronią nasze ręce przed ubrudzeniem tuszem,
- Płyn do szyb i papierowy ręcznik, za pomocą których usuniemy ewentualne zabrudzenia powstałe w procesie napełniania kartridża,
- Jeśli chcemy uniknąć ubrudzenia stołu, na którym będziemy pracować (lub innej płaskiej powierzchni), możemy przykryć go starymi gazetami,
- Dobrze również mieć blisko siebie zlew lub umywalkę, gdzie będziemy mogli od razu wyczyścić wszystkie przedmioty,
Przed rozpoczęciem procesu napełniania kartridża warto zapoznać się z konstrukcją samego kartridża (spójrz na rysunek poniżej).
Jeśli kartridż, który zamierzamy napełnić jest nowy i używamy go po raz pierwszy, na początku sprawdźmy, czy nie ma żadnych usterek i czy chip jest dobrze i prosto zamontowany, a także czy kartridż posiada na górze silikonową zatyczkę (może ona być również umieszczona luzem w opakowaniu). Następnie załóżmy rękawiczki i przygotujmy buteleczkę z tuszem. Teraz należy ustawić kartridż w pozycji pionowej i zdjąć silikonową zatyczkę, a do powstałego w ten sposób otworu włożyć lejek. Za pomocą tego lejka napełniamy kartridż atramentem z butelki (przed otwarciem buteleczki należy nią lekko wstrząsnąć, by wymieszać znajdujący się w niej atrament) do linii z oznaczeniem „Max”. Jeśli w naszym kartridżu nie ma takiego oznaczenia, pamiętajmy by nie napełniać go „po sam czubek”, gdyż to może spowodować problemy podczas drukowania. Po napełnieniu kartridża możemy umyć lejek zwykłą wodą i wysuszyć „na powietrzu”. Lejek ten może być ponownie użyty do kolejnego napełniania, nawet jeśli pozostaną na nim plamy po tuszu. Pamiętajmy jednak, że w przypadku dostania się resztek tuszu jednego koloru do kartridża innego koloru, mogą one spowodować „zabrudzenie” koloru.
Napełnianie kaset tuszem
Po napełnieniu kartridża bardzo ważną czynnością jest jego „odpowietrzenie”, czyli de facto usunięcie z niego powietrza, które zakłócałoby proces drukowania. W tym celu należy ustawić kartridż pionowo tak, by chip znajdował się po boku, a następnie w zaworze wylotowym umieścić strzykawkę w taki sposób, by poprzez naciśnięcie sprężyny otworzyć zawór. Teraz należy delikatnie pociągnąć tłoczek strzykawki tak, by usunąć z kartridża powietrze (razem z powietrzem do strzykawki zassane zostanie również trochę tuszu). Następnie należy usunąć strzykawkę z otworu ciągnąć ją prosto do góry. Kartridż jest teraz gotowy do zainstalowania w drukarce (należy włożyć go w odpowiednie miejsce i opuścić dźwignię blokady). W niektórych przypadkach do zainstalowania kartridża w drukarce będzie potrzebne włączenie urządzenia. Ostatnim etapem jest sprawdzenie, czy drukowanie odbywa się poprawnie (tzw. wydruk testowy).
Reset kaset Epson Stylus Photo
Istnieje również możliwość ponownego napełnienia kartridża, który już używaliśmy. W tym celu musimy najpierw wyjąć kasetkę z drukarki - uczynimy to podnosząc dźwignię blokady kartridża i wyjmując zatyczkę z kartridża w celu uwolnienia ciśnienia (może w tym momencie dojść do niewielkiego wytryśnięcia tuszu). Po ponownym włożeniu tej zatyczki (by uniknąć wycieku atramentu) możemy wyjąć kartridż z drukarki. Należy go napełnić tuszem do poziomu oznaczonego jako „Max”, wymienić korek silikonowy, zresetować chip (o czym za chwilę) i umieścić kartridż w drukarce (wcześniej przechylając go do przodu, by tusz znalazł się w kanale wylotowym). Warto przy tym pamiętać, że w przypadku używania nieoryginalnych tuszy niektóre modele drukarek nie pokazują poziomu tuszu, a jedynie informują o tym, że jakiś tusz się kończy (bez wskazania który)
Resetowanie chipu dokonywane jest za pomocą specjalnego resetera. Najprościej mówiąc czynność ta polega na zetknięciu styków znajdujących się na chipie ze stykami znajdującymi się na reseterze (oba przedmioty mają ich po siedem). Po prawidłowym wykonaniu tej czynności zobaczmy jak kilkukrotnie zamruga czerwona dioda - będzie to oznaczało, że trwa proces resetowania chipu. Po jego zakończeniu dioda zaświeci się na zielono - wówczas należy odłączyć chip od resetera - jest on już gotowy do użycia. Resetując chip musimy pamiętać, że jest on bardzo delikatny i wrażliwy na wstrząsy elektryczne.
Czasem zdarza się, że chip ulegnie awarii i musi zostać wymieniony. Oznaką takiego stanu rzeczy jest wyświetlanie przez drukarkę informacji o błędzie kartridża. Jeśli nie da się usunąć takiego błędu poprzez zresetowanie kartridża, oznacza to, iż nastąpiło zwarcie i trzeba wymienić chip. Sama wymiana jest bardzo prosta: należy podważyć zamocowany w kartridżu chip za pomocą nożyka, a następnie w tym samym miejscu przykleić (najlepiej za pomocą taśmy) nowy chip. Trzeba przy tym pamiętać, by umieścić go dokładnie w taki sam sposób, w jaki zamontowany był stary chip. Proces montowania chipu najlepiej realizować gołymi (koniecznie suchymi) rękami, nie używając do tego żadnych rękawiczek. Po przyklejeniu chipu należy go docisnąć i upewnić się, czy przylega płasko do powierzchni, a także sprawdzić, czy nie styka się z niczym, co mogłoby zakłócić proces jego odczytu.
Reseter kompatybilny jest z modelami drukarek Epson:
EPSON Stylus Pro 4000 EPSON Stylus Pro 4450 EPSON Stylus Pro 4800 EPSON Stylus Pro 4880 EPSON Stylus Pro 7450 EPSON Stylus Pro 7600 EPSON Stylus Pro 7800 EPSON Stylus Pro 7880 EPSON Stylus Pro 9450 EPSON Stylus Pro 9600 EPSON Stylus Pro 9800 EPSON Stylus Pro 9880 EPSON Stylus Pro 10000 EPSON Stylus Pro 10600
Tagi:wieczne tusze epson,reset tuszy epson,epson 4800,epson 4880,epson 9700,epson chip reseter,reset epson,naprawa drukarek epson,serwis epson stulus photo,tusze do drukarek epson,epson chip,epson 4450,
- Przed zakupieniem drukarki lub skanera
Czym jest usługa Epson Connect?
Epson Connect to usługa łącząca klientów z drukarkami Epson przez Internet lub sieć lokalną.
Epson Connect obejmuje następujące usługi.
Więcej informacji o usł. Epson Connect: https://www. com
Jaka sieć jest wymagana do korzystania z usługi Epson Connect?Należy upewnić się, że port ten jest włączony w sieci biurowej.Czy moja drukarka lub skaner obsługuje usługę Epson Connect?
Listę drukarek i skanerów obsługujących usługę Epson Connect można znaleźć na tej stronie.
Czy usługa Epson Connect jest bezpłatna?Tak, usługa Epson Connect jest bezpłatna.
W ramach usługi Epson Connect można jednak także korzystać z usług innych firm. Aby korzystać z usług innych firm, należy potwierdzić ich „Warunki użytkowania”.
Czy połączenie pomiędzy moimi urządzeniami a serwerem usługi Epson Connect jest bezpieczne?Cała komunikacja (poza pocztą e-mail) pomiędzy serwerem usługi Epson Connect a urządzeniami jest szyfrowana poprzez zastosowanie zabezpieczenia TLS.
Zarejestruj drukarkę lub skaner w usłudze Epson Connect z ustawieniami drukarki lub skanera. Sprawdź tutaj.
Czy mogę korzystać z usługi Epson Connect nawet wtedy, gdy drukarka lub skaner jest podłączona do komputera kablem USB? Nie, nie możesz. Należy podłączyć drukarkę lub skaner do sieci, takiej jak Ethernet i Wi-Fi, która ma połączenie z Internetem.Dalsze informacje dotyczące ustawień sieciowych drukarki lub skanera, znajdują się w papierowym podręczniku dostarczonym z drukarką lub skanerem lub w podręcznikach on-line.Czy mogę korzystać z usługi Epson Connect bez routera sieciowego lub punktu dostępowego? Używam drukarki lub skanera do drukowania i skanowania przez sieć, bez żadnych problemów, ale nie mogę zarejestrować mojej drukarki lub skanera w usłudze Epson Connect.Należy wziąć pod uwagę następujące przypadki:
Jeśli wersja przeglądarki zainstalowanej w posiadanym komputerze jest nieaktualna (na przykład Internet Explorer 6), może być wyłączona komunikacja TLS. W tym przypadku nie można kontynuować rejestracji drukarki. Wypróbuj następujące rozwiązania.
Web Config można uruchomić z użyciem przeglądarki komputera lub przeglądarki urządzenia typu smart. Kliknij tutaj w celu uzyskania szczegółów.
Nie można odebrać wysłanej wiadomości e-mail.Może być wiele przyczyn, takich jak:
- Nieprawidłowe adresy odbiorców
- Maksymalnie można wprowadzić 100 adresów e-mail drukarek.
- Drukowanie po wprowadzeniu adresu e-mail drukarki w polu Bcc (Niewidoczna kopia) nie jest możliwe.
- Za duży rozmiar wiadomości e-mail
- W ramach usługi Email Print można drukować tylko pliki załączników o rozmiarze do 20 MB. Po przekroczeniu 20 MB nic nie zostanie wydrukowane.
Należy zmniejszyć całkowity rozmiar załączników do wartości poniżej 20 MB. - Za dużo załączników
- W ramach usługi Email Print można drukować do 10 załączników. Jeśli liczba załączników przekroczy 10, nic nie zostanie wydrukowane.
Należy zmniejszyć liczbę załączników i wysłać ponownie. - Nic się nie drukuje
- W opisanym poniżej przypadku nic nie zostanie wydrukowane:
- Pusta wiadomość e-mail
- Drukarka jest ustawiona na tryb Brak drukowania wiadomości e-mail, a wiadomość e-mail nie ma żadnych załączonych plików.
- Załączony plik to plik dokumentu, ale drukarka jest ustawiona na tryb Papier fotograficzny i ma tylko jeden podajnik.
- Za dużo oczekujących wiadomości e-mail
- Kolejka wydruku drukarki przekroczyła maksymalną liczbę oczekujących wiadomości e-mail.
Skontaktuj się z właścicielem drukarki. - Usługa zawieszona
- Właściciel drukarki zawiesił usługę Email Print dla danej drukarki.
- Niezaakceptowany nadawca
- Twojego adresu e-mail nie ma na liście zaakceptowanych nadawców drukarki.
Aby zarejestrować swój adres e-mail, należy skontaktować się z właścicielem drukarki. - Trwa konserwacja usługi Epson Connect.
- Wyślij ponownie wiadomość e-mail później.
- Niektórzy dostawcy usługi poczty e-mail mogą odrzucić adres e-mail drukarki, jeśli zawiera on określone znaki.
- Dostawca może na przykład odrzucić adres e-mail drukarki, który zawiera znak „! ” lub „%”.
Aby wyłączyć określone znaki z adresu e-mail drukarki, należy skontaktować się z właścicielem drukarki.
Sprawdź/wykonaj następujące czynności:
Funkcja Email Print usługi Epson Connect obsługuje następujące typy plików:
Funkcja Email Print usługi Epson Connect obsługuje pakiet Microsoft Office 2000, XP, 2003, 2007, 2010.
Jeśli typ pliku jest nieobsługiwany, należy wykonać jego konwersję na format PDF, a następnie dołączyć go do wiadomości e-mail.
Załączone pliki wiadomości e-mail w „formacie RTF” mogą nie zostać wydrukowane. Wyślij wiadomość e-mail w formacie HTML lub jako zwykły tekst.
Nie można wydrukować następujących plików:
Jeśli plików nie można wydrukować, wykonaj samodzielnie konwersję na format PDF lub plik obrazu.
Ograniczenia usługi Email Print.Ustawienie usługi Email Print dotyczące drukowania wiadomości e-mail jest następujące:
Rodzaj papieru dokumentu: | papier zwykły | |||||||||
Liczba kopii: | nieobsługiwane | Układ wydruku (wiele stron na jednym arkuszu): | 2-stronny: | obsługiwane są wyłącznie wydruki jednostronne. | Kolorowy/Czarny: | kolor (poza drukarkami z czarnym tuszem) | Excel: | wydrukowany zostanie wyłącznie aktywny arkusz | Wybierz stronę: | PIM i EXIF: |
Nikt nie może zmienić tego ustawienia.
Wysyłający nie może zmienić tego ustawienia.
Właściciel drukarki może zmienić to ustawienie na stronie użytkownika usługi Epson Connect.Dlaczego wydrukowany plik różni się od oryginału?
Zapisz samodzielnie plik jako PDF i wyślij ponownie.
W przypadku wysyłania wiadomości e-mail przy użyciu programu AppleMail lub urządzenia przenośnego Apple (iPad, iPhone lub iPod) plik obrazu zostanie przekonwertowany na format podobny do strony sieci Web (HTML). Funkcja Email Print usługi Epson Connect drukuje strony sieci Web na zwykłym papierze.
Można skonfigurować Ustawienia drukowania w celu drukowania obrazów na papierze fotograficznym.
Należy wykonać następujące czynności:
- Zaloguj się na stronie użytkownika usługi Epson Connect.
- Wybierz kolejno pozycje Email Print - Ustawienia drukowania. Zaznacz opcję Drukowanie na papierze fotograficznym.
Tak, domyślne ustawienie umożliwia wysyłanie wiadomości e-mail i załączników do drukowania każdemu, kto zna adres e-mail drukarki. Aby ograniczyć możliwość drukowania za pomocą drukarki, włącz listę zaakceptowanych wysyłających. W dowolnym czasie można dodać lub usunąć adresy e-mail i domeny wysyłającego z listy zaakceptowanych wysyłających.
Czy można drukować tylko załączniki, bez informacji o wysyłającym lub treści wiadomości e-mail?należy usunąć zaznaczenie informacji o wysyłającym ze strony Ustawienia drukowania na stronie użytkownika usługi Epson Connect.
należy usunąć zaznaczenie treści wiadomości e-mail ze strony Ustawienia drukowania na W przypadku wysyłania wiadomości e-mail z wieloma plikami obrazów przy użyciu programu Apple Mail, treść wiadomości e-mail może zostać wydrukowana niezależnie od wyłączenia drukowania „Drukuj treść wiadomości e-mail”.Jak anulować zadanie drukowania?
Wysyłający nie może anulować drukowania.
Właściciel drukarki może anulować drukowanie; sprawdź tutaj.Dlaczego nie można uzyskać powiadomienia pocztą e-mail?
Przyczyn nieodbierania powiadomień pocztą e-mail może być kilka.
Sprawdź drukarkę, aby upewnić się, że pokrywy skanera lub drukarki są całkowicie zamknięte. Po otwarciu pokryw podczas zadania drukowania niektóre drukarki przerywają drukowanie.
Jak mogę potwierdzić wysłanie danych skanowania?Należy sprawdzić następujące elementy:
Aby rozwiązać ten problem, należy zmniejszyć liczbę wysyłanych jednocześnie zeskanowanych stron.
Jeśli odbiorcą jest drukarka Epson Connect i włączona jest „Lista zaakceptowanych wysyłających”, adres e-mail Twojej drukarki musi zostać zarejestrowany na liście „Lista zaakceptowanych wysyłających” docelowych drukarek.Wysłano dużo danych skanowania, ale wysłanie nie powiodło się, chociaż nie został wydrukowany ani wyświetlony żaden błąd.
Należy wziąć pod uwagę następujący przypadek:
W takim przypadku nie zostanie wydrukowany ani wyświetlony żaden komunikat o błędzie, ponieważ serwer docelowy nie zgłasza błędu.
Wysłano dane skanowania do drukarki innego producenta, ale nie zostały one wydrukowane.
Jeśli docelowa drukarka jest ustawiona na odbieranie wiadomości e-mail tylko z określonych adresów e-mail, a adres e-mail drukarki lub skanera użytkownika nie został zarejestrowany, dane skanowania mogą zostać odrzucone, a za pomocą drukarki użytkownika nie zostanie wydrukowany żaden komunikat o błędzie.
Aby rozwiązać ten problem, adres e-mail drukarki lub skanera użytkownika należy dodać do listy zaakceptowanych wysyłających docelowej drukarki.Za pomocą mojej drukarki nie można wydrukować żadnych wiadomości e-mail z odpowiedziami lub błędami z miejsca docelowego.
Po włączeniu listy „Lista zaakceptowanych wysyłających” należy zarejestrować na niej adres e-mail wysyłającego wiadomości e-mail z odpowiedziami lub błędami.
Przejdź do listy „Lista zaakceptowanych wysyłających” na stronie użytkownika usługi Epson Connect i dodaj adres e-mail do listy.
Jeżeli opcja „Drukuj treść wiadomości e-mail” nie jest zaznaczona, te wiadomości e-mail nie będą drukowane.
Przejdź do pozycji „Email Print - Ustawienia drukowania” na stronie użytkownika usługi Epson Connect, zaznacz pole wyboru „Drukuj treść wiadomości e-mail” i kliknij przycisk „Zastosuj”.
Jeśli drukarka ma tylko 1 tacę papieru (lub kasetę) i włączona zostanie funkcja „Drukowanie zdjęć” w ustawieniach usługi Email Print, te wiadomości e-mail nie będą drukowane. com/user/">stronie użytkownika usługi Epson Connect, usuń zaznaczenie pola wyboru „Drukowanie zdjęć” i kliknij przycisk „Zastosuj”.
Jeśli miejsce docelowe to adres e-mail drukarki funkcji Email Print usługi Epson Connect, powiadomienia e-mail „Odebrana wiadomość e-mail” i „Drukowanie zakończone” nie zostaną wydrukowane.Jak zatrzymać drukowanie za pomocą mojej drukarki wszelkich wiadomości e-mail z odpowiedziami lub błędami z miejsca docelowego?
Należy wypróbować następujące sugerowane rozwiązania:
Jakość wyświetlania i drukowania zależy od urządzeń odbiorcy. Dalsze informacje można uzyskać u producenta.
Jak mogę zmienić moje konto usługi online (np. Google Drive, Dropbox, OneDrive, SharePoint Online i Box) zarejestrowanej jako miejsce docelowe?Uwaga:
Procedury otwierania strony zarządzania aplikacją zależą od usługi.
Poczta e-mail może nie dotrzeć w następujących przypadkach:
Dla drukarki lub skanera można skonfigurować wiele kont.
Wykonaj następujące czynności:
Skanery nie mają adresu e-mail. Dlatego zeskanowane dane są wysyłane z następującego adresu e-mail źródła: noreply@print. com
I sent scan data to the OneDrive destination, but error is occurred and data is not stored in OneDrive.OneDrive access method has been changed at February 9th, 2023.If you added OneDrive destination of Scan to Cloud before that day, you need to reauthenticate OneDrive,Please see this page for the reauthentication.
Jak sprawdzić stan Remote Print?Można to sprawdzić przez iPrint lub menu Sterownik Remote Print [Konserwacja] - [Historia drukowania].
Właściciel drukarki może sprawdzić stan poprzez dostęp do "Remote Print - Plik log drukowania" na stronie użytkownika Epson Connect.Jak anulować zadanie Remote Print?
Można to zrobić przez iPrint lub menu Sterownik Remote Print [Konserwacja] - [Historia drukowania].
Właściciel drukarki może także anulować zadanie zdalnego wydruku.Nie można używać podglądu wydruku.
Zaczekaj chwilę na wyświetlenie podglądu.
Należy się skontaktować z właścicielem drukarki.
Jeśli ścieżka drukowania zostanie ustawiona na "Lokalny" lub Sterownik Remote Print, wymienione wyżej ograniczenie nie będzie miało zastosowania.
Jeśli dla ścieżki drukowania wybrana zostanie opcja "Lokalny", zadania drukowania będą generowane przez aplikację Epson iPrint; jeśli wybrana zostanie opcja "Zdalny", zadania drukowania będą generowane przez serwer Epson Connect. Może to być przyczyną nieznacznych różnic w wydruku końcowym. Więcej informacji na ten temat można znaleźć tutaj.
W przypadku plików programu Microsoft Office Excel:
Dla plików iWork lub stron sieciowych, iPrint przetwarza dane drukowania, jednakże jakość drukowania może się różnić, od jakości drukowania z Mac.
Jak mogę dodawać lub usuwać drukarkę(i) w komputerze Mac, aby używać Remote Print Driver?Zarejestruj adres e-mail drukarki przez Epson Remote Print Utility, a następnie dodaj drukarkę do komputera Mac. Używając tych samych procedur, można także usunąć drukarkę.
Dlaczego wyniki drukowania uzyskane z użyciem Remote Print Driver różnią się od uzyskanych ze zwykłego sterownika drukarki? Dostępne ustawienia drukowania Remote Print Driver różnią się od uzyskanych ze zwykłego sterownika drukarki, ponieważ dane wydruku są generowane w serwerze Epson Connect. Nawet po wykonaniu tych samych ustawień drukowania, jak ze zwykłym sterownikiem drukarki, wyniki drukowania mogą się różnić.Przerywanie zadania drukowania może być spowodowane kilkoma przyczynami.
Należy sprawdzić następujące elementy:
UWAGA: Spróbuj przenieść drukarkę do innego miejsca w zasięgu działania sieci bezprzewodowej. Należy unikać umieszczania drukarki w pobliżu kuchenki mikrofalowej, telefonu bezprzewodowego 2, 4 GHz lub dużego, metalowego przedmiotu, takiego jak szafa na akta.
Jak sprawdzić, czy moja drukarka jest połączona z usługą Epson Connect?Upewnij się, że drukarka jest gotowa do wydruku i nie ma błędów.
Po zarejestrowaniu w Epson Connect, sprawdź następujące elementy:
Po odłączeniu drukarki od usługi Epson Connect, drukarka spróbuje połączyć się ponownie automatycznie, w ciągu 20 minut. Czas ponownego połączenia zależy od sieci i dostępności serwera.
Co powinienem zrobić, jeśli usługa Epson Connect nagle przestanie działać?Jeśli usługa jest nadal niedostępna, skontaktuj się z pomocą techniczną Epson.
Co oznacza "Stan XMPP" na arkuszu stanu sieci?Gdy połączenie internetowe między serwerem Epson Connect a drukarką jest niestabilne, serwer może nie potwierdzić zakończenia drukowania. W tym przypadku, zadanie drukowania może zostać wydrukowane ponownie.Przyczyna może być następująca:
Więcej informacji na ten temat można znaleźć
Zadanie drukowania można anulować poprzez panel sterowania drukarki.
Anuluj oczekujące lub zatrzymane zadanie w pliku log Email Print lub na stronie pliku log Remote Print na stronie użytkownika Epson Connect.Jak odnaleźć adres e-mail mojej drukarki?
Adres e-mail drukarki można odnaleźć przez:
Tak. Wykonaj następujące czynności:
Jeśli usługa Epson Connect jest zawieszona, wszystkie nowe zadania drukowania nie zostaną zaakceptowane lub zapisane w serwerze.
Czy usługa Epson Connect obsługuje zmianę czasu (czas letni)?Tak. Zmiana czasu (czas letni) jest wprowadzana automatycznie dla wybranej strefy czasowej.
W celu wybrania strefy czasowej:
Tak. W celu przeniesienia adresu e-mail drukarki:
Nowy adres e-mail nie zacznie działać, aż do ponownego uruchomienia drukarki.
Ten proces umożliwia także transfer listy zaakceptowanych wysyłających i innych ustawień.Co powinienem zrobić, jeśli moja drukarka lub skaner została przeniesiona lub zezłomowana?
Usuń zarejestrowaną drukarkę lub skaner z usługi Epson Connect. com/guide/pl/html/probl_4. htm#S-00400-00400-00100">tutaj.
Chcę przenieść lub zezłomować moją drukarkę lub skaner bez usuwania usługi Epson Connect, co powinienem zrobić?Rejestrację drukarki lub skanera można usunąć na stronie użytkownika usługi Epson Connect.
Wykonaj następujące czynności:
Tymczasowo zawieś usługę Epson Connect na czas naprawy drukarki.
Zarejestruj przeniesioną drukarkę lub skaner w usłudze Epson Connect z ustawieniami drukarki lub skanera.