Instrukcja montażu, uruchomienia i konserwacji Frigidaire 318200138 0610

Instrukcja montażu, uruchomienia i konserwacji Frigidaire 318200138 0610 jest niezbędna do poprawnego działania i utrzymania Twojego urządzenia. Instrukcja zawiera szczegółowe informacje na temat montażu urządzenia, ustawiania parametrów i konserwacji, aby zapewnić długotrwałe użytkowanie. Przed uruchomieniem urządzenia należy przeczytać instrukcję uważnie i upewnić się, że wszystkie czynności zostaną wykonane zgodnie z zaleceniami. Instrukcja zawiera również ważne informacje dotyczące bezpieczeństwa i ostrzeżenia, które należy wziąć pod uwagę przy wykonywaniu prac montażowych i konserwacyjnych. Jeśli są wątpliwości co do poprawnego montażu, uruchomienia lub konserwacji, zaleca się skonsultowanie się z autoryzowanym dealerem Frigidaire.

Ostatnia aktualizacja: Instrukcja montażu, uruchomienia i konserwacji Frigidaire 318200138 0610

Uwaga: Te informacje dotyczą tylko urządzeń Surface, Surface Type Cover, Xbox Console i Kinect.

Aktualizowanie gwarancji

Konieczne będzie skontaktowanie się z pomocą techniczną w celu zaktualizowania daty rozpoczęcia gwarancji na urządzenia Surface, Surface Type Cover, Xbox Console lub Kinect. Aby zaktualizować gwarancję, będą potrzebne następujące elementy:

  • Pokwitowanie sprzedaży/zakupu od autoryzowanego sprzedawcy urządzeń Surface lub Xbox.

  • Numer seryjny produktu Surface, Surface Type Cover, Xbox Console lub Kinect.

Sprawdzanie stanu gwarancji

Musisz zarejestrować urządzenie Surface, surface type cover, konsolę Xbox lub czujnik Kinect na swoim koncie Microsoft. Aby uzyskać więcej informacji na temat rejestrowania urządzenia, zobacz Zarządzanie urządzeniami używanymi na koncie Microsoft.

Po zarejestrowaniu urządzenia przejdź do account. com/devices i wybierz je, aby wyświetlić stan gwarancji.

Dowód zakupu

W celu zaktualizowania gwarancji należy wprowadzić ważne pokwitowanie sprzedaży/dowód zakupu od autoryzowanego sprzedawcy. Jeśli sprzedawca nie znajduje się na tej liście, nie martw się, możesz wysłać ten dokument do nas. Sprawdzimy, czy spełnia on poniższe kryteria.

Ważne pokwitowanie sprzedaży/dowód zakupu jasno wskazuje nazwę sprzedawcy, datę zakupu i zakupiony towar, jak pokazano w poniższym przykładzie (tylko w języku angielskim). Jeśli pokwitowanie sprzedaży/dowód zakupu nie zawiera tych elementów, nie zostanie zaakceptowany.

Często zadawane pytania

Niedopuszczalne dowody zakupu obejmują (ale nie są ograniczone do tych elementów):

Wyciągi bankowe i z kart kredytowych

Paragony wypisane ręcznie (niekiedy mogą występować wyjątki)

Wyciągi z serwisu eBay, Amazon Marketplace lub innych tego typu źródeł niebędących miejscami sprzedaży detalicznej, w których nie określono, że produkt jest nowy

Rachunki dotyczące zamówień w przedsprzedaży

Typowe formaty obrazów i plików, które są akceptowane, takie jak JPEG, PDF czy PNG.

Daty gwarancji będą aktualizowane wyłącznie na podstawie pierwotnej daty zakupu, gdy urządzenie było nowe. Jeśli masz oryginalny dowód zakupu z pierwotnej sprzedaży, zostanie on zaakceptowany.

Aby to poprawić, możesz dostarczyć ważne pokwitowanie sprzedaży/dowód zakupu od autoryzowanego sprzedawcy, na którym jest ujęty program Microsoft Complete.

Gwarancja na urządzenie jest ważna w kraju lub regionie, w którym zostało zakupione. Pomoc techniczna dotycząca gwarancji może być ograniczona lub niedostępna, jeśli nie jesteś już w pierwotnym kraju zakupu, szczególnie w kraju, w którym nie jest sprzedawany tablet Surface lub konsola Xbox.

Gwarancja na akcesorium zależy od pierwotnej daty zakupu widniejącej na dowodzie zakupu, gdy to urządzenie było kupowane jako nowe.

Skontaktuj się z pomocą techniczną

Po przygotowaniu dowodu zakupu skontaktuj się z pomocą techniczną, aby zaktualizować gwarancję.

Uwaga: Po ukończeniu aktualizacji aktualizacja może potrwać do 24 godzin.

Poniżej opisano, jak można skontaktować się z pomocą techniczną:

    Przejdź do | konta Microsoft Urządzenia i znajdź swoje urządzenie.

    Wybierz pozycję Informacje & pomocy technicznej i, jeśli to konieczne, wybierz pozycję Zarejestruj, aby zarejestrować urządzenie i wyświetlić szczegóły dotyczące zasięgu.

    W wierszu roszczeń gwarancyjnych wybierz pozycję Dowiedz się więcej.

    Wybierz pozycję Prześlij wniosek.

    Podaj informacje na formularzu wniosku o pomoc techniczną w zakresie gwarancji i wybierz pozycję Prześlij.

Powiązane tematy

Sprawdź gwarancję firmy Microsoft i utwórz zlecenie serwisoweSerwisowania urządzenia z konsolą XboxPrzygotowanie urządzenia Surface do oddania do serwisuInformacje o gwarancji na urządzenie SurfaceGwarancje, rozszerzone plany serwisowe i postanowienia & dotyczące urządzenia

Katalogi

Katalogi z urządzeniami domowymi oraz profesjonalnymi.

Instrukcje obsługi

Instrukcje obsługi naszych urządzeń i akcesoriów dostępne w formacie PDF.

Arkusze danych

Karty arkuszy danych składników środków czyszczących Kärcher.

  • Home
  • Wsparcie
  • Wsparcie Produktu
  • Obsługa

    Monitor Ultrawide: Instalacja Dual Controllera
    Monitor Ultrawide: Instalacja Dual Controllera
  • Rozwiązywanie problemów

    Brak obrazu, obraz niewyrażny, migający po podłączeniu monitora z PC kablem mini display port.
    ■ Objaw - Brak obrazu, obraz niewyrażny, migający po podłączeniumonitora z PC kablem mini display port. ■ Sprawdź - należy użyć kabla Mini DisplayPort dołączonego do produktu i nim podłączyćkomputer i monitor. - Sprawdź, czy na kablu Mini Di...
    Monitor Ultrawide: Używanie Dual Controlera oraz funkcji Picture by Picture
    Port USB nie działa.
    ■ Objaw - Port USB nie rozpoznaje podłączonych urządzeń. ■ Sprawdź - Sprawdź czy monitor jest podłączony z PC kablem USB typu A-B; USB 3. 0. ■ Rozwiązanie - Użyj kabla USB3. 0, A-B i połącz komputer z monitorem. Nie możnaużyć zamiennie kabla US... com/pl/wsparcie/pomoc-produktowa/CT20198050-20150101823880" data-link-area="cs_help_library_list_view_detail" data-link-name="ultrawide_monitor_wst_p">Ultrawide Monitor: Wstęp
    Ultrawide Monitor: Wstęp
    Dlaczego nie mogę włączyć monitora mimo podłączenia do zasilania?
    Dlaczego nie mogę włączhyć monitora mimo podłączenia do zasilania? ■ Objaw - Monitor podłczony do zasilania nie działa. ■ Sprawdź - Sprawdź włącznik zasilania w tylnej części monitora. ■ Rozwiązanie - Włącz przełącznik DC switch.

    Zobacz więcej

Instrukcja montażu, uruchomienia i konserwacji Frigidaire 318200138 0610

Bezpośredni link do pobrania Instrukcja montażu, uruchomienia i konserwacji Frigidaire 318200138 0610

Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

Ostatnia aktualizacja Instrukcja montażu, uruchomienia i konserwacji Frigidaire 318200138 0610