4D Systems Gen4 4DCAPE 70 to moduł, który oferuje szeroki zakres zastosowań. Jest wyposażony w wyświetlacz LCD o przekątnej 7 cali, który można podłączyć do sieci Wi-Fi lub Ethernet. Posiada również porty USB, RS232/485, UART, SPI, I2C, CAN i GPIO, które można wykorzystać do połączenia z wieloma różnymi urządzeniami. Obsługuje również standardy przemysłowe, takie jak Modbus i OPC UA. Moduł 4DCAPE 70 jest łatwy w konfiguracji i użyciu, a dzięki zastosowaniu technologii ekranu dotykowego umożliwia intuicyjną obsługę i wygodne wyświetlanie informacji. Jest idealną platformą do tworzenia aplikacji przemysłowych, takich jak sterowanie urządzeniami i systemami, monitorowanie i kontrola procesów, a nawet interaktywne systemy informacji.
Ostatnia aktualizacja: Cechy produktu 4d Systems Gen4 4dcape 70
Tym co wyróżnia produkt wśród dóbr konkurencyjnych czy też pozwala zaspakajać potrzeby zgłaszane przez konsumentów są przede wszystkim cechy, które produkt taki przejawia. Ponieważ zaś produkt/usługa to jeden z zasadniczych elementów budowania kontaktu i więzi między przedsiębiorstwami (sprzedającymi) i klientami (kupującymi), warto zatem zadbać, aby posiadały one cechy pożądane przez klientów - jest to podstawowy krok na drodze do budowy stabilnej pozycji w obrębie zajmowanego aktualnie rynku.
Jakich cech produktu pożądają klienci? Powiadają, że kto pyta - ten nie błądzi. Ustalając najważniejsze dla klientów cechy produktu (a co za tym idzie - formułując ich potrzeby konsumenckie), które zapewnią im maksymalną satysfakcję z ich użytkowania, warto o wskazanie takich cech poprosić wprost. Służą temu tzw. badania produktu - obszar kompleksowych badań rynku, który koncentruje się na pozyskaniu takiej wiedzy na temat konkretnego artykułu, jak:- oczekiwania konsumenckie w stosunku do cech produktowych; stopień zapotrzebowania na produkty/usługi o danych cechach;sposób postrzegania produktów/usług o danych cechach (w odniesieniu do dóbr konkurencyjnych);wykaz czynników stanowiących bariery oraz zachęty do dokonania zakupu danego produktu;kompleksowy wykaz aspektów wpływających na satysfakcję z nabycia i korzystania z produktu.
Wyświetlacz: TFT; 7"; 800x480; Podśw: LED; Wym: 187x102, 1x8, 4mm
Oznaczenie producenta: GEN4-4DCAPE-70T
Symbol TME: GEN4-4DCAPE-70T
Producent | 4D Systems | |
Typ wyświetlacza | TFT | |
Rodzaj wyświetlacza | graficzny | |
Przekątna ekranu | 7" | |
Rozdzielczość wyświetlacza | 800x480 | |
Podświetlenie | LED | |
Kontrast | 500:1 | |
Wymiary okna (wys. x szer. ) | 153, 84x85, 63mm | |
Wymiary | 187x102, 1x8, 4mm | |
Interfejs | I2C | |
Jasność | 400cd/m2 | |
Seria producenta | Beagle Bone Black | |
Rodzaj złącza | FFC/FPC |
Właściwości wyświetlaczy
Zawartość zestawu
Masa brutto357. 2 g
Certyfikaty
Transfer Multisort Elektronik Sp. z o. o. jest importerem produktów tej marki
ZOBACZ WIDEO
Ilość (Wielokrotność: 1)
Zapytaj o cenę dla większej ilości
Sposób i koszty dostawy
Płatności
Dokumentacja nie jest aktualizowana automatycznie, jednak dokładamy wszelkich starań, żeby udostępniać najnowsze wersje dokumentów.
2 min czytania
Tym, co najbardziej wyróżnia dany produkt wśród swojej konkurencji na rynku oraz pozwala zaspokoić potrzeby konsumentów, są przede wszystkim cechy charakterystyczne. Przedsiębiorstwa nieustannie rywalizują między sobą o względy klienta, dostarczając towary lub usługi, których atrybuty mogą zadecydować o potencjalnym zakupie. Poprzez cechy dóbr rozumie się wiele różnych właściwości. Jakie powinny być podstawowe cechy produktu? Które z atrybutów są najbardziej pożądane przez klientów?
- Dobrze zdefiniowane atrybuty dostarczają klientom wskazówek na temat tego, jakie towar lub oferowana usługa będzie dostarczać korzyści
- Cechy mogą informować o możliwościach produktu lub usługi, oraz ich przeznaczeniu. Są najbardziej cenne, gdy klienci postrzegają je jako wartościowe
- Warto podkreślać je w działaniach sprzedażowych, np. poprzez odpowiednio dopracowaną strategię biznesową lub umiejętnie przeprowadzoną reklamę i marketing
- Więcej podobnych informacji znajdziesz na stronie głównej Onetu
Przez podstawowe cechy produktu rozumie się jego szczególne właściwości, które sprawiają, że jest on wyjątkowy na tle pozostałych dostępnych na rynku. Przedsiębiorstwa przykładające szczególną uwagę do tych aspektów oraz dbające o wysoką jakość swoich towarów bądź usług, wykazują z reguły najlepsze wyniki sprzedażowe. W ten sposób buduje się również swoista więź oraz kontakt pomiędzy stroną sprzedającą a klientem. Aby to osiągnąć, firmy muszą szczegółowo oraz wyraźnie omówić strategię zarządzania marketingowego, która następnie umiejętnie przyciągnie klienta. Cechy produktów są ściśle powiązane z korzyściami, jakie za sobą niosą, choć można dostrzec pomiędzy nimi także pewne różnice.
Zobacz także: Kryzysy gospodarcze — czym są?
Podstawowe cechy produktu — dlaczego mają znaczenie?
Ustalenie prawidłowych cech produktu przez przedsiębiorstwo ma zawsze ogromne znaczenie. Dobrze zdefiniowane atrybuty dostarczają klientom wskazówek na temat tego, jakie towar lub oferowana usługa będzie dostarczać korzyści. Pomimo tego, że z reguły to pozytywy płynące ze sprzedaży danego dobra są przeważające, w niektórych przypadkach właściwości produktu mogą mieć równie decydujące znaczenie. Przykładowo, jeśli wszystkie proponowane towary w danej kategorii zapewniają te same podstawowe korzyści, dodanie nawet jednej unikalnej cechy może spowodować znaczne zwiększenie zainteresowania tym dobrem. To z kolei przekłada się na uzyskanie przewagi nad konkurencją i lepszymi wynikami sprzedażowymi. Producenci doskonale wiedzą, że to klienci ostatecznie decydują o potencjalnym zakupie, dlatego pragną jak najlepiej przekonać ich do siebie.
Podstawowe cechy produktu — na co zwrócić uwagę?Każdy produkt lub usługa oferowana przez sprzedawców ma swój cel. Unikalność danego dobra może przyczynić się do znacznego odróżnienia go od oferty konkurencji. Cechy mogą informować o możliwościach produktu lub usługi, oraz ich przeznaczeniu. Jednak są one najbardziej cenne tylko wtedy, gdy klienci postrzegają je jako wartościowe. Większość konsumentów nabywa wszelkie dobra w celu rozwiązania jakiegoś problemu albo zaspokojenia prywatnej potrzeby. Warto wziąć to pod uwagę, planując atrybuty produktu. Muszą one zadowalać klientów i oferować odpowiednią jakość, aby budować zaufanie wokół marki — kupcy, wybierając dany towar lub usługę, bardzo często (nawet podświadomie) myślą w kategoriach „co będę z tego miał”?
Czytaj także w BUSINESS INSIDERBiorąc pod uwagę istotne znaczenie cech danego produktu oraz idących za nimi korzyści, warto podkreślać je również w działaniach sprzedażowych, np. poprzez odpowiednio dopracowaną strategię biznesową lub umiejętnie przeprowadzoną reklamę i marketing. Co więcej, śledzenie aktualnych trendów oraz wymagań konsumentów pozwala na uzupełnianie czy aktualizowanie produktów zgodnie z potrzebami klientów, gdy oczekują oni nowych bądź dodatkowych aspektów w kontekście użyteczności.
Podstawowe cechy produktu — marketingAby zmaksymalizować oczekiwany wynik sprzedażowy, należy zorganizować staranną i zaplanowaną strategię marketingową danego produktu lub usługi. Przyczyny niepowodzeń wielu firm wynikają z niewłaściwej koncepcji cech produktu. Przed wejściem na rynek gospodarczy trzeba mieć jasną wizję tego, w jaki sposób ustalić priorytety atrybutów oferowanych dóbr. Przed przystąpieniem do opracowania odpowiedniej strategii marketingowej, warto wziąć pod uwagę następujące kwestie:
Zobacz także: Ekonomia — nauka o prawach, które rządzą produkcją
Podstawowe cechy produktu — reklamaKażda skuteczna reklama produktu lub usługi zawiera się w pewnym określonym schemacie. Odpowiednia promocja dóbr powinna uwydatnić wszystkie ich niezbędne cechy i szczególnie podkreślić te, które wyróżniają się na tle konkurencji. Reklama jest bowiem jednym z najsilniej oddziałujących czynników, decydujących o ostatecznym zakupie produktu przez konsumenta — warto więc poświęcić jej jak najwięcej uwagi oraz zaangażowania. Podstawowymi zagadnieniami w kontekście tworzenia dobrej reklamy są kolejno:
Podstawowe cechy produktów powinny zawierać przede wszystkim wszystkie te właściwości, które mają szanse spełnić oczekiwania potencjalnych nabywców. Liczne badania potwierdzają, że raz pozyskany klient obdarzony poczuciem zaufania oraz jakości chętnie wraca do sprawdzonych rozwiązań. Warto zatem zadbać o odpowiednie przygotowanie cech produktów pod kątem strategii biznesowej, marketingowej, a także reklamowej, w celu realizacji przyszłych zysków.