Beko Cn158220d to innowacyjny produkt firmy Beko, który oferuje wsparcie dla wielu różnych urządzeń. Ten produkt jest zaprojektowany, aby służyć jako pomoc techniczna dla użytkowników, którzy mają problemy z urządzeniami Beko. Biuletyn Wsparcia Produktu Beko Cn158220d zawiera informacje o najnowszych produktach, aktualizacjach i narzędziach, które pomogą użytkownikom w konfiguracji i konserwacji ich urządzeń. Biuletyn ułatwia użytkownikom łatwe rozwiązywanie problemów i korzystanie z ich urządzeń. Można go znaleźć na stronie internetowej firmy Beko.
Ostatnia aktualizacja: Biuletyn Wsparcia Produktu Beko Cn158220d
https://www. com/pl-pl Zobacz powiązany artykuł: Leszek – 7 stycznia 2023 Asia 2022-11-03 – ( Beko opinie) Iw 2022-09-29 W dniu przyjazdu po 5 minutach stwierdził iż mamy teraz czekać do 31 dni na części do naprawy ponieważ On nie jest od naprawy tylko do ustalenia co się stało. Wydane prawie 3 tysiące na suszarkę, która stoi bezużyteczna miesiąc i będzie stała kolejny miesiąc. Piotr 2022-09-25 BoRa 2022-08-29 Aga 2022-08-29 Tak też zrobiłam jednak spotkałam się z bardzo niemiła obsługą która poinformowała mnie że niestety nic dla mnie nie mogą zrobić ponieważ usterka nie podlega gwarancji. Próbowałam wytłumaczyć że to nie usterka tylko fabryczny bubel, kuchenka jest nowa i nieużywana, jednak miałam wrażenie że pani odpowiedzialna za dział reklamacji uważa że kłamie sugerując nawet że prawdopodobnie używałam kuchenki (wszystkie nalepki, zabezpieczenia, taśmy wewnątrz kuchenki nadal tam były). Zadzwoniłam do działu praw konsumenta gdzie pani adwokat poinformowała mnie że absolutnie powinnam się odwołać z ich pomocą do decyzji Beko ponieważ mam prawo do wymiany lub naprawy kuchenki przez firmę Beko. Pojechałam również do sklepu w którym kupiłam kuchenkę zapytać jakie opcje mi zostały i właściwie bardzo dobrze ponieważ kierownik sklepu zaproponował zareklamowanie tego produktu przez ich AGD firmę omijając Beko. Na szczęście nie musiałam się fatygować do mojego adwokata za produkt o koszcie 950 zł ponieważ AGD sklep oczywiście uwzględnił wadliwy sprzęt. Poważnie jest tyle firm na rynku oferujących sprzęty AGD! nie polecam nikomu firmy Beko myślałam że są renomowana firma i dbają o klienta jednak bardzo się pomyliłam, nigdy więcej. Prowadzę dużo remontów i mogli mieć dużego potencjalnej klienta ale oni wolą uważać ze wszyscy kłamią i nie uwzględniają wadliwego sprzętu który do mnie wysłali. Dziękuję z całego serca kierownikowi AGD sklepu który uratował całą sytuację. Artur 2022-08-26 Dziś mamy 26. 08. 2022 lodówka miała dotrzeć między godziną 10. 00 a 12. 00, a zjawiła się o 17. 00. Zobaczymy ile podziała. Stanowczo odradzam ten sprzęt. A wiedza i zaangażowanie serwisu to wielka pomyłka Iga 2022-08-05 elaelaela 2022-07-06 Kate 2022-06-27 Mogę sobie co najwyżej zamówić nową uszczelkę i ją sama zamontować. Dodam, że wcześniejszą lodówkę z innej firmy miałam 10 lat i nic takiego się nie stało, z uszczelkami było wszystko super ale po 10 latach padł układ chłodniczy. Nie polecam firmy Beko. Krzysztof 2022-06-20 Pjoter 2022-05-29 Jacek 2022-05-23 wmedrek 2022-05-11 Domator715 2022-04-06 edyta – 10 marca 2022 Dariusz Jankowski – 4 lutego 2022 Renata Anderson – 3 lutego 2022 Dominik – 17 stycznia 2022 Marta – 26 grudnia 2021 X – 7 października 2021 Isia Kowalska – 9 września 2021 Pietwalska -16 lipca 2021 Aneta 2021-05-18 Mateusz 2021-03-03 Angel 2021-02-05 Wczoraj Panowie ją przywieźli, wyglądała jak używana – zabrudzona w środku i brak folii na wyświetlaczu i panelu obsługi (jak to było przy wcześniej zakupionej zmywarce). Po zainstalowaniu okazało się, że zmywarka nie pobiera wody, a dodatkowo przecieka tylna obudowa podstawy! Na kolejną zmywarkę trzeba czekać tydzień. Nie polecam! Czas rozpatrywania reklamacji dość sprawny, od razu w zasadzie był kontakt i wizyta przedstawiciela beko, ale sama jakość urządzeń masakra! Nie zdziwię się jak tą moją zmywarkę z nieszczelnymi drzwiczkami otrzyma ktoś inny. Danuta 3 lutego 2021 ANTY BEKO 2021-01-31 Łukasz 2021-01-05 Gpp 2020-11-30 Maciek – 11 marca 2020 krzysztof 2018-12-01 Rabarbar 2018-09-12 kevin 2018-07-22 @ fiedor 2018-01-10 Leopold 2017-12-14 @ wkur. iony 2017-09-02 Franiu 2017-06-22 Darekgn 2017-06-12 Jeżeli dla firmy Beko jest problemem wymiana rączki od lodówki, która pękła w miejscu w którym nie powinna w tak krótkim czasie od zakupu, to dziękuję bardzo za taki produkt. I na pewno nie zakupie już nic więcej z waszej oferty, wręcz będę odradzał innym skoro jest takie podejście do klienta. Proszę przemyśleć swoje działanie, bo w ten sposób zaczyna rodzić się opinia o firmie i produktach – niekoniecznie dobra, a jest to na pewno nie potrzebne, klient powinien być zadowolony a nie zbyty suchą odpowiedzią mailową. Oto cytowany mail: W dniu 2017-06-12 Karolina Slowinska pisze: Szanowny Panie; Zgodnie z warunkami gwarancji firmy Beko, m. in. : uszkodzenia mechaniczne elementów plastikowych jakim jest pęknięcie, nie podlegają naprawie w jej ramach. Tego typu uszkodzenia nie powstają samoistnie, tylko na skutek działania czynników, dlatego też nie mogą zostać usunięte w ramach gwarancji. W celu odpłatnego zakupu nowego elementu, może się Pan kontaktować bezpośrednio z magazynem centralnym pod adresem sklep@bekoczesci. pl – tam uzyska Pan informacje dotyczące ceny oraz dostępności części. Pozdrawiam / Best regards, Karolina Słowińska Specjalista ds. Reklamacji BEKO Ul. Puławska 366 02-819 Warszawa Firma Beko S. A. Janek1973 2017-04-21 Klient 2017-02-14 Beko perfidnie wkłada cieniutki rurki aluminiowe, które się utleniają. Gaz wylatuje. Po 2 tygodniach lodówka jest szafką na buty. Złom kompletny nie do naprawienia. Ostrzegam wszystkich. Beko = złom. 1. Kacha 2017-01-28 >https://www. pl<
“Beko serwis gwarancyjny. Tylko odmowne reklamacje i zadziwiające tłumaczenia. “2023
Niestety zacząłem czytać opinie dopiero gdy uległa awarii moja pralka, od początku były jakieś problemy a to płyn do płukania pobrało w trakcie prania a to nie odwirowało prania. Po 3 latach pralka przestała prac nigdy więcej tego gówna nie wezmę do ręki…Beko opinie 2022
Witam, czy ktoś miał podobną sytuację, że BEKO miga się od naprawy lodówki, na której widnieje informacja ” 10 lat gwarancji na sprężarkę”? Lodówka po 3 latach po prostu padła. 3 lata?? I się wykręcają rejestracją urządzeń itd. Skąd normalny obywatel może wiedzieć, że trzeba takie urządzenie zarejestrować? Co to samochód? Szlag trafia na miejscu.
Czy ktoś miał podobną sytuację? Proszę o poradę, bo ręce opadają.
Dnia 08. 09. 2022 zakupiłam suszarkę Beko model PDH9544XM, od razu nie była sprawna, nie suszyła i nie odprowadzała wody do zbiornika. Zostało zgłoszone do serwisu Beko, Pan przyjął zgłoszenie i poinformował mnie że w ciągu tygodnia skontaktuje się ze mną serwis w celu ustalenia terminu przybycia naprawy. Przez dwa tygodnie nikt się nie odezwał, więc zadzwoniłam jeszcze raz i po wielkich bólach skontaktował się ze mną Pan i ustalił termin przybycia.
Nie polecam firmy Beko chociażby ze względu podejścia i olewania Klienta. Dziękuje i pozdrawiam.
Ludzie nie kupujcie żadnych urządzeń firmy Beko! Zapaliła mi się kuchenka gazowo elektryczna, podczas pożaru doszczętnie spaliło się całe wyposażenie kuchni. Są to najgorsze urządzenia AGD, warto przekazać to innym, proszę niech nie będzie więcej nieszczęśliwych wypadków z sprzętem Beko.
Od około pół roku używam zmywarkę firmy BEKO. Klawisze włącznika i programatora (najczęściej używane) wytarły się. Nie widać na nich oznaczeń przeznaczenia. W warunkach gwarancji (pkt IV 2e) wyłączono z ochrony gwarancyjnej części ze szkła i plastiku. Pragnę zwrócić uwagę, że plastik to materiał wybuchowy i powinno być napisane “z tworzyw sztucznych”.
Jest to skandal. Żałuję, że dałem namówić się na BEKO. Będę wszystkich odwodził od tak nieodpowiedzialnej decyzji jak zakup sprzętu BEKO.
Zamówiłam kuchenkę Beko w czerwcu przez jeden ze sklepów AGD. Ponieważ przeprowadzałam remont mieszkania nie odpakowałam przesyłki od razu, opakowanie wyglądało dobrze. Po 2 miesiącach gdy przyszedł czas na zainstalowanie kuchenki w nowej kuchni okazało się że dowieziona kuchenka jest fabrycznie źle złożona, kuchenka jakby złożona z nie poprawnych elementów przez co metal odstawał w różnym stopniu z lewej i prawej strony kuchenki. Sklep AGD w którym zakupiłam produkt polecił zadzwonić do Beko i zgłosić reklamację.
UWAGA na firmę BEKO! Lodówka RCNA06E60LZXRN zakupiona 10. 03. 2022 już niespełna po 2 miesiącach uległa uszkodzeniu. Reklamacja zgłoszona 02. 05. 2022 serwis zjawił się 17. 2022 coś naprawił, i miało być już ok. ale nie było. Kolejne zgłoszenie 07. 06. 2022 ta sama usterka, tym razem serwis zjawił się dopiero 05. 07. 2022. Powiedzieli że to jest usterka spowodowana błędem montażu, poprawili i teraz to już na pewno będzie ok. Niestety ta sama awaria już trzecia z kolei, zgłoszona 10. Po 2 tygodniach dzwonię na infolinię i pytam jak tam?
Kupiona pół roku temu pralka zaczęła brudzić ciuchy. Serwisant po wizycie stwierdził- nie zaglądając w ogóle do pralki, że to moja wina, bo używam złych środków do prania. Więc może mam prac w samej wodzie?!! kpina!! Gdybym chciała prać w samej wodzie nie kupowałabym pralki. Ciuchy wyciągnięte z niej nadają się do kosza. Odradzam kupowania sprzętów tej firmy. Sprawa zostaje zgłoszona do rzecznika praw konsumenta.
Pralka za 1200 pln zepsuła się po gwarancji. To nie jest czajnik za 100 zł że mogę wymienić po roku, tylko drogi sprzęt AGD, po prostu bubel. Żadnego Sprzętu tej firmy już więcej nie kupię.
Lodówka Beko niby wszystko fajnie, ale nie ma rączki do otwierania drzwi, więc otwieram z góry albo z dołu (taki jakby uchwyt tam jest). Po niespełna 1, 5 roku pękła z boku drzwi uszczelka na długość 12 cm. W tym miejscu w ogóle nie otwieram jej drzwi. Pani z serwisu poinformowała mnie telefonicznie, że takie wady nie podlegają gwarancji, bo na pewno źle użytkuję i jest to moja wina. No jeżeli w tym miejscu nie otwieram, to może przecięłam to żyletką albo nożem dla zabawy?!! No po prostu żenada.
Nie wiem jak to możliwe że taka firma jak Beko funkcjonuje na europejskim rynku. Kupiłem lodówkę tej firmy z zepsutą szufladą do warzyw. Po zgłoszeniu okazało się że należy wymienić całą lodówkę. To akurat udało się załatwić. Problem polega na tym że mimo licznych monitów, firma ma to gdzieś i nie odbiera zepsutego sprzętu, jednocześnie informując że nie mogę się go pozbyć. I w ten sposób lodówka zalega w moim mieszkaniu. Zdecydowanie nie polecam tej tureckiej firmy.
Chłodziarko zamrażarka przestała chłodzić po 3 latach i 3 miesiącach użytkowania. Przyjechał serwis – stwierdzili, że szkoda jest na tyle poważna, że nie naprawia się tego i trzeba nową. W tym samym tygodniu – zaczęła wyciekać woda z pralki. Sprzęty kupione i podłączone w tym samym monecie.
Lodówka Beko samoczynne pęknięcie plastiku wewnątrz. Sprzęt jest na gwarancji ale nie chcą uznać, totalna kpina. Chamstwo ze strony Beko.
Lodówka RCSA240K20W BEKO, nawaliła 2 miesiące po 2 letniej gwarancji… Wymiana sprężarki nieopłacalna. Nie polecam
Kupiłem sprzęt firmy Beko. Lodówka, zmywarka, kuchenka, mikrowela i 2 pralki.
Tylko z mikrowelą nie mam problemów. Do zmywarki serwis był 3 razy, bo szuflady na naczynia bardzo ciężko chodziły, i gdybym sam nie poregulował prowadzeń rolek, to bym ich wzywał do dzisiaj. Do kuchenki byli 3 razy. Palnik sam gasł w trakcie gotowania. Lodówka zaczęła chodzić głośno, ale już mam po okresie gwarancyjnym. W 1 pralce pasek od napędu bębna wydaje dźwięki jakby się ślizgał, przy włożonej większej ilości prania. Omijajcie produkty tej firmy szerokim łukiem.
Zakupiłam piękny i bardzo kosztowny piekarnik parowy firmy Beko. Niestety radość nie trwała długo. Po dwóch miesiącach popsuła się funkcja gotowania na parze (funkcje ta wykorzystałam zaledwie dwa razy). Na infolinii Beko osoba z brakiem jakiejkolwiek wiedzy na temat urządzenia zaleciła włączyć proces odkamieniania zanim przyjmie reklamacje. Niestety przy awarii funkcji pary włączenie odkamieniania spowodowało zablokowanie wszystkich funkcji, rownież pieczenia. Czekam już trzy tygodnie na telefon ze strony serwisu. Na infolinii Beko całkowicie ignorują klienta. Nie spodziewalam się ze to tak awaryjny sprzęt i tak tragicznie działający serwis, szkoda ze nie przestrzegają przed nimi sprzedawcy w sklepach. Nigdy więcej Beko.
Firma Beko dla mnie to żart. Od 18 listopada zgłosiłem plarke na gwaracjie. Ale nie miałem rachunku więc sklep wystawił mi duplikat lecz firma beko nie uznał mi tego. Olewają ludzi nie oddzwaniają. Od grudnia dzwoniłem nie robili nic. w styczniu sklep wystawił mi nowy duplikat wkoncu uznali w czwartek był Pan serwisu ale zamówił część i powiedział że może w wtorek będą od 18 listopada jestem bez plarki. W życiu nic nie kupię z tej filmy nikomu nie polecam dla mnie to żart ta firma!!!!!!
Piekarnik Beko przy drugim użyciu eksplodował po kilku minutach. Całe szklane drzwi, wewnętrznie i zewnętrzne, posypały się do środka piekarnika i do szuflady pod spodem. Producent wzrusza ramionami: gwarancja nie obejmuje części szklanych. Koniec. Kropka. Nic do czynienie z nami. Przed zakupem produktu Beko CZYTAJCIE DOKŁADNIE WARUNKI GWARANCJI.
Firma becko to jeden wielki dramat. Zakupiona lodówka, od uruchomienia nieprawidłowo pracuje. Mrozi w części chłodzącej, i wydaje tak makabrycze dźwięki, że słychać ja na 2 piętrze. Nie było by w tym nic dziwnego, bo przecież zdążają się wadliwe nowe sprzęty, ale obsługa lokalnego serwisanta, i centrali są nie do pomyślenia w XXI wieku. Serwisant w ogóle nie raczy się odezwać, nie odbiera telefonu, a centrala nie ma w ogóle na to wpływu, wysyła tylko do niego @ z Przypominajką tłumacząc że nie mają na serwisanta żadnego wplywu. Cyrk i brak szacunku, to ostatni w moim życiu zakup sprzętu tego producenta. 2021
Za darmo nie chcę produktu z tej firmy. Sprzęt niemożliwy do naprawienia. Po 3 latach zepsuły się i pomimo napraw nie działają. płyta i piekarnik. Opinie z tej strony znikają…?
Omijajcie tą firme z daleka!!!!! Dramat! Sprzęt tragiczny
Ludzie nie kupujcie produktów Beko. Kupiłam suszarkę 3 lata temu. Mało używana. Suszę ubrania średni 2 razy w miesiącu. Daje mi to 72 suszenia. Właśnie się popsuła. Wymiana modułów 1550 zł. Zapłaciłam za nią 2. 300 zł. Średnio za suszenie jednego wkładu to 32 zł (bez prądu). Najgorsze badziewie, jakie jest na rynku.
Witam zakupiłam pół roku temu pralkę firmy beko wypadł kołnierz i uszkodził się w czasie prania, i pralka przepuszcza wodę. Pralka na gwarancji więc dzwonię i zgłaszam i dowiedziałam się że to nie jest awaria mechaniczną i nie można zgłosić tej awarii koszt 350/400zl za co czy to była moja wina nigdy więcej beko za samo to że muszę płacić za coś czego nie zepsułam według mnie powinni to wymienić no ale cóż…..
Dno i syf. Nie polecam sprzętu tej żałosnej firmy. Serwis to jakaś kpina jest. Lodówka awaryjna. Przy pierwszym zgłoszeniu serwisant odezwał się dwa tygodnie po zgłoszeniu. Przy drugim, gdzie zgłoszenie dotyczyło niedziałającego agregatu, czas oczekiwania na serwis to 3 tygodnie! Kogoś mocno tam pogrzało…
Producent Beko masakra. Kupiona w lipcu 2020r zmywarka, zainstalowana została we Wrześniu, i już pod koniec października się zepsuła. Teraz jest marzec, a serwis był już 3 razy, trzeba było wydzwaniać by przyjechali, i nadal jest zepsuta, nie domywa. Nie chcą zamienić na nową. Niedługo gwarancja się skończy, a zmywarka zmywała raptem 2 miesiace. Totalna porażka Beko.
Kupiłam zmywarkę, która od początku była uszkodzona fabrycznie. Tak stwierdził Pan z Beko, który przyjechał w ramach rozpatrzenia zgłoszonej reklamacji. Zmywarka do zabudowy kupiona i zamontowana w kuchni na początku lutego 2020 r. W czerwcu okazało się, że fronty szafek obok zmywarki się podniosły- napęczniały od wydobywającej się pary przy zmywaniu i suszeniu. Wymiana frontów na nowe to koszt 400 zł. Decyzja beko- wymienić zmywarkę na nową.
Nie polecam. Kupiłam lodówkę która nie wytrzymała gwarancji. Wyciek płynu chłodzącego. Naprawa i po pół roku to samo. Wada fabryczna. Czekam na serwis już 3 tygodnie. Tragedia, najgorszy sprzęt na polskim rynku.
ODRADZAM ZAKUP! Kupiłem pralkę Beko i po około tygodniu zepsuła się. Serwis twierdzi że była niedokładnie zmontowana i uszkodził się bęben ( z pralki czuć było zapach spalenizny i dym). Na wymianę czekałem miesiąc. NIGDY WIĘCEJ NIE KUPIĘ PRODUKTÓW TEJ FIRMY
Najgorszy producent sprzętu z jakim do tej pory miałem do czynienia. Pralko-suszarka HTV8733XS0 niewymienialne łożysko bębna, rozsypało się przed końcem gwarancji. Od zgłoszenia reklamacji do producenta minęło ponad 40 dni, ponoć część zamówiona. Po ponagleniu producenta do usunięcia usterki ten stwierdził, iż ma na usunięcie usterki 60 dni roboczych, gdyż usterka nie ma wpływu na działanie pralki! Nie polecam pralek Beko, żadna nie posiada wymiennych łożysk!!! Serwis się ociąga, kontakt do bani etc. Ogólnie mówiąc pralki do bani!!!
Zmywarka Beko u mnie działała 2lata i 3 miesiące – diagnoza silnik i programator do wymiany, naprawa nieopłacalna. Wcześniej na gwarancji jedna awaria.
Pralko-suszarka HTV 8733X50 od samego początku niedosuszała. Wcześniej mieliśmy elektroluxa 8 lat i była nieporównywalnie lepsza. Ten produkt to jakieś nieporozumienie. Mało tego serwis nie istnieje. Od kilku miesięcy nie możemy się doprosić serwisanta. Telefonów nikt nie odbiera a idiotele podobno coś wysyła do serwisu choć potwierdzenia wysyłania klientowi nie wyślą. Tak wic BEKO nie kupujcie!!! Produkt nie spełnia oczekiwań a po okresie gwarancji z pralko-suszarki zostanie wam marnej jakości pralka bez szans na serwisowanie. 2018
BEKO CNA 365E30ZGB – nie polecam, bardzo głośna!!! Wiatrak z zamrażarki chodzi non stop na najwyższych obrotach, i słychać w innych pomieszczeniach jak by to było śmigło samolotu. W otwartych kuchniach nie do wytrzymania. Serwis – no comment.
Lodówka BEKO CNE 520EEOZGB bardzo głośno chodzi, wydaje dźwięki jakby cały czas była głodna i burczy jej w brzuchu. Serwis tragedia. Zepsuła się po 2 miesiącach od uruchomienia. Serwisant mówił, że ten typ tak ma i musi głośno chodzić, a ona zaraz po jego wyjściu się zepsuła. Po tej naprawie chodziła 1 tydzień i znowu się zepsuła. W Beko nie widzą w tym żadnego problemu, i nie chcą wymienić na nową. NIGDY WIĘCEJ FIRMY BEKO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie wierzcie w infolinię!!!!!!!!!!!!!!! NIC nie zrobią aby Wam pomóc. Nie mam lodówki już prawie miesiąc, co w XXI wieku zakrawa na skandal!!!!!!!!!!!
Lodówka jak lodówka, można się skusić na cenę, niestety gwarancja nie obejmuje uszczelki drzwi (nie wiem jak to możliwe ale tak jest w gwarancji) Po niecałym roku zainwestowałem w nowa uszczelkę, która po 6 miesiącach znowu była do wymiany, sorry ale gniot.
Beko to totalny chłam, chcę przestrzec przed kupnem produktów tej marki. Zakupiłem lodówkę Cn228223t. W 35 miesiącu po zakupie i 11 po gwarancji przestała chłodzić. Diagnoza rozszczelnienie się układu, brak możliwości naprawy. Wkładają cieniutkie rurki aluminiowe, w których krąży czynnik chłodzący. Rurki się utleniają i pękają tuż po gwarancji, i są nie naprawialne. Trzy letnia lodówka na złom! Omijajcie szerokim łukiem tą markę! 2017
Czekam na uszczelkę do zamrażalnika już drugi miesiąc. Zadzwoniłem na serwis czekają na uszczelkę i następny tydzień i nic. Jak długo można. Moja cierpliwość się kończy. Nie polecam.
Jeszcze takiego gówna nie udało mi się kupić … masakra 🙁 Zawsze musi być ten pierwszy i ostatni raz. Chętnie odsprzedam ten syf. Zapłaciłem około 4800PLN dwa miesiące temu, niby miała robić kostki lodu lub kruszyć …Hmmm, teraz zawiesza się co dwa dni i mnie wku. wia. Jak ktoś chce mieć kłopoty, to chętnie odsprzedam za 70% ceny 🙂 – do negocjacji.
Porażka, zgłosiłem lodówkę na reklamacje i po około dwóch tygodniach zjawił się pan do naprawy. Po oględzinach stwierdził iż trzeba zamówić części, i tak do 4 tygodni nikt się nie odzywał. Po zadzwonieniu do nich okazało się, że części idą z Turcji minimalnie 6 tygodni, czyli jak przyjdą i zanim się ktoś pojawi, to będzie ponad 2 miesiące. I na ciula mi wtedy dozownik na zimna wodę!?
Jeżeli w lodówce za 2500 zł po niespełna 18 miesiącach pęka rączka od otwierania drzwi, to chyba nie za dobrze świadczy o jakości oferowanych przez Państwa firmę produktów, decydując się na zakup lodówki BEKO za nie małą kwotę oczekiwałem czegoś więcej, a tłumaczenie ze to uszkodzenie mechaniczne jest śmieszne, proszę podać w jaki sposób mechanicznie mógł bym uszkodzić w ten sposób rączkę. Poprzednia lodówkę miałem 10 lat i nie była tak renomowanej firmy jak BEKO, i nic się w niej takiego nie działo, a jak nastąpiła jakakolwiek usterka w okresie gwarancji, bezproblemowo było to wymieniane.
Kupiłem lodówkę Beko, bardzo fajna lodówka, niestety teraz wiem ze sprzęt nie jest godny polecenia. Zepsuła się po dwóch latach, rozszczelnienie układu. Niestety już po gwarancji, naprawa nieopłacalna, jednym słowem złom! Nie polecam nikomu!!!!!!!!!!!
Pozytywne opinie o lodówkach Beko piszą ci co ich nie mieli oraz sprzedawcy i pracownicy tej kiepskiej firmy. Moja Beko zepsuła się 4 miesiące po upływie 2 letniej gwarancji. Nie chciano mi dać 5 lat gwarancji nawet za dopłatą. Teraz wiem dlaczego. Firma proponowała mi odpłatną naprawę w swoim serwisie. Najdroższą w okolicy. Z gazety przyszedł fachman, który za 200 zł dobił gaz i uszczelnił. Po robocie powiedział, że to może nic nie dać.
3 miesiące po 2 letniej gwarancji złom BEKO zaczął grzać zamiast chłodzić, i jest nie do naprawy. Beko pakuje do tej lodówki cienkie aluminiowe rurki, które utleniają się i rozszczelniają. Firma umywa ręce. Gwarancja już dawno wyszła. Przecież to zwykły bubel, celowa zła technologia. Złom Beko wytrzymuje 2 lata i nic więcej. Nie można naprawić tego bubla bo cieknie, a rurki są zatopione w korpusie. Jest to celowa robota. Omijajcie Beko szerokim łukiem.
wyszukiwane wyrazy:
kategorie:
Produkt został dodany do listy życzeń.
Produkt został usunięty z listy życzeń.
Lista życzeń jest pełna. Usuń produkty, aby dodać więcej.
Are you sure you want to clear your wishlist?
Można porównywać produkty tylko z tej samej kategorii.
Dodano element do porównania. Kontynuuj!
Usunięto element z listy porównawczej.
Lista porównawcza jest pełna!
Na liście znajduje się tylko 1 produkt. Dodaj więcej produktów, aby móc je porównać.
Wybierz idealne urządzenie
Utrzymywanie świeżości żywności w lodówce Beko
Ciesz się doskonałymi rezultatami prania za każdym razem
Pełnowymiarowe zmywarki zapewniające łatwe zmywanie
Wielofunkcyjne odkurzacze posprzątają każdy zakamarek domu
- ChłodnictwoChłodziarki ZamrażarkiChłodziarko-zamrażarkiChłodziarki do zabudowyChłodziarko-zamrażarki do zabudowy
Kariera
Dla akcjonariuszy
Partnerstwa
Strategia podatkowa
B2B - InwestycjePomoc technicznaBlogPromocje
Produkty - Funkcje i Innowacje.
Technologia HarvestFresh™
Pełnia witamin zachowana na dłużej, dzięki innowacyjnej technologii 3 kolorów, które imitują 24-godzinny cykl słońca w lodówkach.
Wiele funkcji gotowania, które ułatwiają zdrowe życie
Funkcje zmywarki, które zaoszczędzą Twój czas.
Doskonałe funkcje piorące, które ułatwiają życie
Zapewniające świeżość funkcje okapu, które ułatwiają życie